Vanille Geur rubberbanden

Ik heb kennelijk een oude, met ribbels en logo
Zitten prima, niets mis mee

1 like

Obris morgan banden ruiken in de verste verte niet naar Vanille… Ze roepen dat wel maar zo ruikt vanille niet!! Gelukkig gaat de geur wel weg na verloop van tijd!

Ik heb wel eens een bandje van Oris geroken (hah klinkt gek), die rook wel écht naar Vanille!

Edit : neemt overigens niet weg dat het leuke bandjes zijn voor niet al te veel geld. Heb er zelf ook 2

1 like

Ik heb gelezen dat een plasje erover wonderen doet!

3 likes

Minuutje in accuzuur dippen ook!

1 like

Geur neemt wel af, ik moet zeggen dat ik het niet als storend ervaar.

1 like

Mijn originele isofrane ruikt nergens naar, maar die komt dan ook uit 1974 :wink:

1 like

Deze oris heeft ook een rubber band met vanille geur. Toen ik deze kocht, tijdens een vakantie in Duitsland heeft de auto de gehele auto heerlijk naar vanille geroken :smile:

De geur is er nu, na jaren (helaas) een beetje af.

Check !!.

Twee Oris duikers gehad op o.a. rubber, en ja die ruiken naar vanille. Ik heb nog één band over en die zit ingepakt en ruikt nog door het plastic heen.
Overigens erg prettige banden.

Elf.

Ik ben nog steeds erg blij met die ene die via Ries bij mij terechtgekomen is :grin:

De "lume"dial one? toch.?

Soms denk ik er nog wel aan terug. Dammmn wat was ie gaaf.

Afgelopen week op MP een bieding gedaan op een oudere duiker van Oris. Eigenaar reageert niet. Zal wel te laag geboden hebben naar zijn inziens.

Wil waarschijnlijk de hoofdprijs willen hebben voor een 10+ jaar oude.

Elf.

Als je echt van vanille houdt… Bonetto Cinturini

Die ruik je na dertig jaar nog van een kilometer afstand. Heerlijk. Ik zat een keer in de kroeg, vroeg een meisje naast me aan de bar ‘wat zit je toch aan je hand te snuffelen?’

Oeps… :sweat_smile:

1 like

Yup de lume dial, echt een mooi horloge om te zien :+1:

Die topic heb ik niet helemaal gevolgd. Had ik dus wel moeten doen. :smile:

Met z’n helemaal geborstelde band. Brrrrrrrrr hou op man.

Elf.

Ik heb de band in gekookt water gedaan in de hoop dat hij wat ronder ging staan. Dat deed hij niet :yum:
De geur is wel wat minder geworden. De rooie mag blijven :smile:

1 like

Grappig! Vroeg een meisje mij een keer nadat ik haar mee had genomen vanuit de kroeg!

*badum tshhhh

1 like

Die zag ik van een kilometer aankomen haha!

Desalniettemin erg leuk :smiley:

1 like

Logie, hier net hetzelfde meegemaakt, maar ander merk.
Kennis heeft een Chopard Mille Miglia met rubberband, en die ruikt echt 100% naar ‘natuurlijke’ vanille, dat is precies dat ze die vanillestok onder je neus duwen, het ruikt lekker maar het stoort niet.
Twee weken geleden een ‘Kiel’ rubber bandje van Meyhofer gekocht en tja, dat ruikt ook wel naar vanille, maar dan eerder de geforceerde-aromaat-versie, het wordt gelukkig wel minder erg met dragen…
Nu ja, dan liever dat dan rubberstank zeker? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Isofrane vanille stoort helemaal niet…lekker mild geurtje…

Heb er sinds kort ook een met vanille geur. Ik ben er na een week wel aangewend. Het stoort niet echt meer.

Ik begin toch ‘om’ te geraken. Vandaag maar met rubber riem :slight_smile: