Veelzijdig horlogedagje

Vandaag begonnen met de LIV-GX1. Dit horloge bevalt me super. Lekker eigenwijs en kwalitatief echt top.

Toen een batterijtje gehaald voor mijn lego horloge. Het is de goedkoopste in de verzameling en ik heb zojuist gezien dat de batterij van 6 euro duurder is dan het gehele horloge😂

En toen kwam er een pakje binnen! Mijn eerste Rus! Verkregen via het forum. Wat een aangename verrassing!! Mooie groene wijzerplaat met een hamer & sikkeltje en wat rode Russische letters om het af te maken.

Straks gaat echter de TomTom weer om als ik even ga sporten. Ja, ja, is geen echt horloge, bla, bla, bla, maar ik kan er wel lekker muziek opzetten en via mijn draadloze koptelefoon lekker op sporten.

6 likes

KGB :grin:

2 likes

Ik had al zo’n vermoeden :grin:, maakt hem voor mij alleen maar leuker :grin:

Ik vind de rood/groene kleurstelling geslaagd, maar ik post er bijv op WUS geen screenshots meer van. Je word meteen uitgemaakt voor verheerlijking van KGB praktijken, terwijl ik de wijzerplaat gewoon leuk vind om te zien…

Oud plaatje van de mijne :smiley:

2 likes

Ik vind die kleurstelling dus ook heel mooi en dat was 1 van de redenen waarom ik het horloge ook graag wilde hebben. Zo’n verwijt rondom verheerlijking van KGB praktijken…tja…:tired_face:

Mijn beste,

Heerlijk zo’n horloge hobby!!
Dank voor het delen.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

De mijne is verkleurd.

1 like

Hoe bevalt de Tom Tom als hardloop horloge? Kan je bijvoorbeeld ook ren app als spotify draaien?

edit: never mind… Reeds gelezen en helaas.