Ver land

Ik had een flieger welke ik hier op het forum verkocht heb. Voor het bedrag mooie horloges, maar kreeg hier weinig draagtijd vanwege de concurrentie in de kist

1 like

Chistopol’, Oblast Wolgograd, Rusland,
En Singapore .

Zwitserland (via italie :angel: )

En vlekkeloos ging dat ook niet eens. :rofl:

1 like

2 keer een horloge uit Italië.

Laat me raden… een Big Zero? :sunglasses:

1 like

Klopt, heb mijn paketa daar ook vandaan!

Tokyo, Japan deze:

Best een kostbare aankoop voor die afstand, maar keurig ontvangen en in betere staat dan ik had gehoopt.

3 likes

Compleet horloge: Mijn Seagull 1963 komt uit Duitsland (poljot24.de of zo, prima ervaring).
Accessoires: Voor mijn Blumo heb ik een oranje CB besteld, die kwam uit Singapore. En er zit een glazen caseback op uit Hongkong.

Roemenië
Clips en soms horlogebandjes uit China

Komkommertijd…? :joy::joy:

Maar goed, nu we er toch zijn:

Nato’s uit China (alibaba)
Bezel insert uit Singapore
Horloge uit Turkije (via CW, zie hieronder)

Super mooi!

1 like

Ik haal ze werkelijk overal vandaan; Oekraïne, Brazilië, Argentinië, Japan, Australië, VS en Canada, maar het verst was denk ik toch Nieuw-Zeeland. :thinking::smile:
Was ook geen eclatant succes, door verzendkosten en invoerrechten werd het horloge uiteindelijk 3x zo duur. :roll_eyes:

Verste weg: Hong Kong (prulletje).

Dichtstbijzijnde: een deal bij mij in de straat met @Royal_Roy :joy:

1 like

Niemand ervaring met het Afrikaanse continent?

Een keer een horloge gekocht in Marokko, kwam gewoon netjes aan, maar horloge was wel wat slechter dan beschreven.
Verder nog een keer een horloge verkocht naar Oeganda, ging prima. Was overigens geen duur horloge.

Moet je ook niet willen volgens mij :joy:

Rusland (Moskou) en Japan. Ging steeds helemaal goed. Er is één land waar ik niet bestel. Het land van Trump.

Ligt dat aan Trump, en bestelde je 1,5 jaar geleden wèl spullen uit de VS (dan heeft het land er niets mee te maken), of aan het land (en heeft Trump er niets mee te maken)…?

2 likes

Nee want Put(a)in is een fijne vent?

2 likes