Verdwenen foto’s.

De foto’s zijn weg, gone, loesoe

Sorry ik kon het niet laten

image

Hele enge loesoe.

Heeft iemand het al even aan @Jur of @DHSupport gevraagd? Als iemand het weet! Maar ja, je kan er ook een topic over openen natuurlijk … :wink:

Zeker. Dat staat een ieder vrij.

1 like

Ik weet niet waar @sq100 de migratie-info vandaan heeft maar er is geklooid met foto’s.

Gaaf zo’n zoekfunctie. :sunglasses:

2 likes

Zeker. Dank voor het zoeken, geen dank voor het sarcasme…

1 like

Was maar een binnenpretje. Niks aan de hand … :innocent: :joy:

PS Misschien toch @jur c.s. even afwachten. Wie weet is er iets te repareren. Is nl. best wel veel ‘zoekgeraakt’.

1 like

Ik baal als een stekker. Was een prachttopic.:cry:

1 like

Misschien is marijn nog met een ahum, ûh alter-ego actief. Kunnen we 'm vragen het topic even opnieuw te plaatsen, … :sunglasses:

1 like

Het zal heel veel werk zijn om die foto’s terug te vinden, als het al lukt. Ik gebruikte het topic ook als bibliotheek.:slightly_frowning_face:
Het zij zo.

Laat me je opvrolijken met wat bijpassende muziek.
Gewoon om even in het thema te komen: https://m.youtube.com/watch?v=EkkkOaBl0FY

Nou, daar doe je me echt een plexier mee.:joy::joy:

Ik zou het gewoon proberen! Overigens is er inmiddels een nieuwe marijn, vandaar dat ik de tag maar even heb verwijderd. Anders raakt die in de war. :wink:

1 like

2021, 15 jaar lid.:smirk:

1 like

Haha, #boomer:joy:

2 likes

Komt wel vaker voor idd.
Ik ga er geen actie op ondernemen. Het is wat het is en de 80/20 regel komt hier meteen om de hoek kijken (80% tijd en inspanning om hooguit 20% van wat kwijtgeraakte foto’s terug te halen). Ik ben al blij dat het forum op dit moment redelijk stabiel draait.
We zien overigens ook vaak dit soort “omzettingen”:


Dat komt dan op de plek waar eerst foto’s stonden.

2 likes

Dank voor het antwoord.:tumbler_glass:

image

Ik zie gewoon dat je lid bent per aug 2018. Dat maakt je een jonkie.

Is het niet strafbaar om de identiteit van een ander over te nemen? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Kijk uit hoor, ik ben hier echt de enige niet.:smirk::tumbler_glass:

1 like