Ik vind dat @Arie_Kabaalstra ook wel een beloning verdient voor zijn onvermoeide inzet.
dat dacht je he. De elite lounge is natuurlij niet zichtbaar voor het gepeupel.
Dat is het meest pijnlijke van mijn dood en wederopstanding. Het nu uitgesloten zijn van de lounge. Voorrang bij inschrijven omega limiteds, onze bijeenkomsten, instructies schrijven voor de mods, ik maak het niet meer mee.
Starten we er toch zelf 1
Lounge KOEKOEK
Okay, jij bent de baas maar ik ben nu al erelid
De grond kost hier geen drol dus in principe kan iedere
janboerenfluitjes hier een lounge neer plempen.
Sla jij de eerste paal?
En ga ik dus even dit topic een schopje geven.
Voor april nomineer ik @Dpvh voor zijn geweldige “Horloge Topic Generator”.
Dit gaat nog lang lachtraantjes veroorzaken! Hulde!
Voor!
#MeToo
Ik ben ook voor, maar alleen op voorwaarde dat we volgende maand unaniem voor @jurk kiezen. Want laten we eerlijk zijn, die verdient ’m ook.
Wacht eerst volgende aflevering maar af of je er dan nog steeds zo over denkt!
Dank voor de aanbeveling!
No worries, ik kan een boel hebben. En ik ben fan.
EENS! <- dit is volmondig…
Was ook geintje. Ik heb nu al zoveel voorpret over volgende week. En je zit er weer in samen met de anderen, jullie gaan naar 020!!
Eens met de unanieme verkiezing van @Jurk , ongeacht hoe hij de leden op de hak neemt. Want ondertussen doet hij ook mooie dingen voor sommige leden.
Met alle respect, maar gezien deze actie
https://www.horlogeforum.nl/t/i-have-been-jurked/201347/104?u=robertw
Staat hij voor mij op dit moment op Nr 1.
Buiten het feit dat hij mega veel tijd in het tekenen steekt, zit er 0,0 eigen belang bij en enkel voor het forum en het goede doel.
Respect.
Edit: ik zie dat ik gelukkig niet de enige ben.
@jurk heeft deze maand ook gewonnen met zijn tekening voor Satruman.
Sorry @Dpvh. Je zult er maar aan moet wennen dat de tweede plek de eerste verliezer is.
maar ik wilde de nominatie van @Dpvh niet meteen teniet doen, omdat die toch ook een mooie klus heeft afgeleverd met zijn generator. Die flow wilde ik niet meteen smoren, vandaar mijn nominatie voor volgende maand. @jurk verdient hem wat mij betreft op dit moment meer dan wie dan ook, maar wat in het vat zit verzuurt niet, zeker wanneer we daar wekelijks met die fantastische cartoon aan herinnerd worden.
Volledig eens