Verkoopregels?

Neen, tekst wordt standaard geplaatst als je een topic opent in het blauwe gedeelte.
Zie screenshot van Forumvrind Han hierboven

1 like

OK dank - duidelijk.

Ik heb al een tijdje niets verkocht… Had nog niet gezien dat er standaard tekst in advertentie was gekomen.

dank

mag wmb slotje op dit topic

Probleem is dat er op fora altijd bepaalde types zijn die dan jouw artikel gaan lopen afkraken, de prijs bekritiseren enz.
Dit soort toetsenbordhelden kom je overal tegen en alleen zij weten de exacte prijzen.

Kortom.
Niet reageren is een prima regel.

dus niet… klik maar eens

1 like

Heb mijn bericht verwijderd :wink:, maar klopt ja. dat het nu bij de verkooptopic standaard erbij zit. Is wel iets nieuws of ik heb al een tijdje niks te koop aangeboden hier :grin:

Oh standaard dus. Wel duidelijk op deze manier.
Vroeg het me ook al af.

1 like

Overigens, prima dat de tekst er al staat met de minimale eisen van omschrijving.

Maar hoe weten (nieuwe) leden dan dat er niet binnen 2 dagen geupt mag worden? dat staat er daar niet in toch?

Is zeker een prima regel! loop hier al mee van daarvoor, dus weet hoe het soms eraa toe ging

Het ging me meer om dat die tekst er steeds vrij letterlijk stond (maar wist dus nog niet dat die er automatisch stond)

Hier staan de juiste regels. Deze staan standaard bovenin vastgepind tot je ze een keer hebt gelezen geopend. :wink:

@Jur Wel handig om de juiste link in de FAQ te vermelden inderdaad. Onderstaande link is inderdaad nog steeds dood.

2 likes

Nieuwe leden hebben geen verkooprechten en kunnen in de markt geen topic starten. Alle anderen zijn lang genoeg lid om de regels tot zich te nemen.

Dank voor de links.
Ik heb dus braaf eens de regels gelezen dus vandaar niet meer bovenaan gepind.
Maar punt is dat ik ze nu niet kan vinden als ‘oud’ lid.

2 likes

Klopt. En de plek om dan te kijken is de FAQ en daar gaat het dus fout. Goed om nog een keer onder de aandacht te brengen. Misschien dat @Jurgen dit ook kan oplossen?

3 likes

Altijd dezelfde saaie advertentie teksten van jou :boar:

1 like

Is er controle als er iets fout loopt door de moderator?

Ik zou ook graag een horloge willen aanbieden ter verkoop of ruil.

Nope, geen controle.

Je staat er helemaal alleen voor man. Sterkte!

2 likes

Dan moet je nog even wachten. Met trustlevel 1 kun je zelf niks aanbieden.

Of het moet een courante Rolex voor list zijn, dan mag je mij even pb’en.

5 likes

Ik bied €10 meer

3 likes

Gezien inderdaad.
Hypermoderne innovatie.

Misschien het maximale met standaard forumsoftware, maar zou mooi zijn als ook automatisch niet mogelijk was om maar dan toegestane aantal TK topics aan te maken of vaker dan 1x per 2 dagen te uppen en dat sowieso alleen TS kan reageren.

Zou een hoop ‘handhaving’ en opnieuw moeten uitleggen van regels schelen :thinking:

3 likes

Je lijkt mn vrouw wel
:roll_eyes:

1 like

Verkooprechten enkel voor TL3/4 ook. Tijd voor een petitie.

2 likes