Victorinox Dive Master automaat kopen? Vanavond snel naar Roermond!

Ik heb dit altijd een stoere klok gevonden.


Vandaag tijdens Late Night Shopping (tot 23.00u ) in de aanbieding: van € 1.195,- voor € 388,-!

2 likes

Vet groot zeker :wink:

3 likes

Valt eigenlijk best mee, 43mm maar draagt eerder als een 41mm. Maar inderdaad geen “kleintje”…

1 like

Ga jij vanavond?

Damnit…Roermond is voor mij niet naast de deur.

Wie wil voor mij eventueel een Divemaster 500 mechanical trachten te bemachtigen??? Ik heb er uiteraard wel een vergoeding voor over!

+1 :wink:

Oei zo te zien (doorklikken op de afbeelding…) betreft het waarschijnlijk slechts de rode versie…als dat het geval is dan haak ik af.

Maar voor alle andere kleuren houd ik mij zeker aanbevolen…

C’mon wie o wie??? :slight_smile:

Helaas, zit tot laat in Amsterdam. Klein stukje vanaf jou, toch? :wink:

Deze is ook leuk, van € 589,- voor € 182,-…

8 likes

Denk gewoon dat ze niet alle kleuren hebben gepost, laatste keer dat ik er was hadden ze zwart, bruin, blauw en oranje liggen.

Toch maar even bellen van te voren…

zeker tof

Aha! Goh wat een aanbieding…heb al meerdere keren in het verleden naar deze gekeken maar nooit aangeschaft.

Komop mede HF-ers … help a brother out. :two_men_holding_hands:

Ik kan de leasebak wel die kant op knallen. Maar heb al 3,5 uur auto gereden vandaag dus ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee haha!

Wow, die zit zelfs binnen mijn prijsklasse… Woon ook niet in de buurt… :confounded:

Begrijp ik :slight_smile: En ik in mijn Kia Picanto leasebak ga die lange rit niet maken…dan kom ik nog stevig door-vibrerend terug thuis :smirk:

had ik als lunch vandaag :thumbsup:

8 likes

ook niet op de route Arnhem - Roermond? dan rij ik tenminste niet in m’n eentje :smiley:

Damn…die zijn goeeeeedddd!

morgen moet ik naar Den Haag dus zou wel handig uitkomen qua afleveren :joy: