Victorinox Dive Master automaat kopen? Vanavond snel naar Roermond!

Bedankt voor het aanbod, maar heb met dit weer weinig zin de weg op te gaan. :blush:

Haha ja dat zou een pracht-combi zijn :slight_smile:

Maar enfin…we kunnen na zo’n fikse rit uiteraard ook nog eens flink achter het net vissen in Roermond. In neem aan dat er zeer beperkte voorraad is (‘zolang de voorraad strekt’).

Regent het daar dan? Hier prima weer…

even bellen of ze er een paar achter leggen :wink:

Vies…, nat… :frowning:

…zou men dat doen? (zou perfect zijn natuurlijk haha)

Ps zon schijnt hier ook al de hele dag… :sunny:

1 like

Deze is ook in de aanbieding, heb ik dus deze vorige week uit Amerika laten komen :rage:

gelukkig ook niet voor de volle mep :sweat_smile:

2 likes

Dat scheelt :slight_smile: Ps mooie klok!

1 like

Als er iemand nog in zijn bolide kruipt wil ik er ook wel 1 !
Een vergoeding doen we graag aan mee uiteraard

1 like

Winterbanden :tractor:

We vieren Thanksgiving in de VS dit jaar, ik heb al 3 horloges op me liggen wachten (Zodiac, Seiko Solar en een Eco Drive voor m’n vrouw) Moet dus nodig wat horloges kwijt, die minder worden gedragen…

Liggen er nog niet onder. En m’n Civic 1.8 rijdt niet ècht als een tractor. :smiley:

Ik ben nu nog in Rotterdam maar ga vanavond wel even langs. Gewoon even koekeloeren :upside_down:
Mocht ik iets voor iemand mee moeten nemen laat maar horen :ok_hand:

3 likes

Die is erg fraai, maar volgens mij een ander model dan bij de outlet. Dat lijkt me onderstaande klok te zijn. Ook niet verkeerd maar toch wat minder imo (~200 bij amazon).

gr, HJR

1 like

Je hebt PM :thumbsup:

1 like

Klopt, heb je gelijk in.

Heb je die dive master al eens gehad Eric?

gr, HJR

Hier ook niet hoor. Zal eens een afspraak maken voor het begint te sneeuwen :wink:

Yep, de zwarte. Dat was een paar jaar geleden mijn eerste kennismaking met Victorinox, had daar nooit zo’n goed beeld van, kwalitatief gezien. Maar zeer aangenaam verrast, echt een toolwatch, uitstekende lume, ook niet geheel onbelangrijk voor mij en een heerlijke bezel.

Ik werd een beetje enthousiast gemaakt door deze review.

http://www.ablogtowatch.com/swiss-army-victorinox-dive-master-500-mechanical-watch-review/

1 like

Toch maar even snel gegoogld , die dive master is een flinke jongen!
Ik sla het maar even over toch.

@daffie : ik hoop dat je hem bemachtigd
@Dpvh : Top service hoor , super :thumbsup:

2 likes

Ja inderdaad…een bekende review voor mij. Gaaf ding die divemaster 500 :thumbsup: