Vier duikertjes

Vandaag kreeg ik een nieuw duikertje binnen, en gister mijn opgeknapte en origineel gemaakte Seiko 6105. Deze twee vormen samen met twee andere duikertjes een aardig leuk viertal, al zeg ik het zelf :smile:

Vandaag kwam de Miramar binnen. Erg leuk, stalen kast, super goede staat, automatisch en met maar liefst 61 jewels!!! Zal wel een reclamestuntje of drukfoutje zijn geweest. Maar het beste van allemaal, de patina in combinatie met die lollipop wijzer!

En dan deze nog, mijn Seiko 6105-8110 die terug is gekomen van de service. Originele kroon is geplaatst, bezel draait weer, wijzerplaats lichtjes schoon gemaakt en het uurwerk volledig verzorgd. Helemaal tip top in orde weer :slight_smile: Lekkere wabi en patina ook. Bennur happy mee. Foto’s dan maar…

En de kroon weer zoals het hoort!

En dit is de rest, een Seiko 6306-7001 en een oude Vetta duiker met een groene wijzerplaat.

En een totaal plaatje!

Het was een druk weekje. Stiekem nog even mijn Enicar showen :slight_smile: (snelle foto…) Nu onderweg naar Jan Ubels voor een grondige spa-treatment.

Bedankt voor het kijken!

16 likes

Heerlijk spul! :+1: Bedankt voor het showen!

1 like

Mijn beste,

Weer een mooi scala aan horlogerie zo op de late avond!!
Dank voor het delen.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Duikelarij, altijd top

1 like

Heel mooi, vooral die Seiko springt er uit. :thumbsup:
De Enicar is ook een prachtklok.

1 like

Een fraai stel, mooi hoor :+1:

Gaaf deze vintage duikertjes! Geniet ervan!

gr, HJR

1 like

Mooi kwartet hoor en de Enicar vind ik top.

1 like

Die duikertjes kun je prima mee voor de dag komen! Ook de Enicar is een topper.

1 like

Erg mooie verzameling duikers!!! Vooral die miramar vindt ik erg mooi. En natuurlijk ook de Enicar!! Toppers.

1 like

Die Enicar is echt schitterend!

1 like

Gaaf hoor! :+1:

1 like

Bedankt voor de leuke reacties allemaal! :slight_smile:

Allemaal erg mooie klokjes Jelle!

1 like

61 jewels? Heb je een foto van het uurwerk?

1 like

Bestaat wel hoor. Inderdaad marketing. Zitten dan heleboel stenen nutteloos aanwezig te zijn. 77 jewels Titus ook weleens gezien.

1 like

Mooie verzameling - nu nog een horloge om mee te kunnen duiken… :smile:

1 like

Heb ik al :wink: Past alleen niet in het vintage gedeelte…

Leuke aanwinsten, de Miramar spreekt mij wel aan, leuk klokje!

1 like