Vierport

Een klasse verkoper.

Duidelijk en snel in contact.
Snelle verzending en keurig ingepakt!

Paul, bedankt voor het zeer prettig zaken doen!

Groet,
Werner

Horloge als nieuw, vriendelijke verkoper, wat wil een koper nog meer?

Bedankt Paul, het was me aangenaam.

Goed contact via HF en het kopje koffie met gezellig ouwehoeren over onze hobby’s maakt het helemaal af. (tu)

Mooie Seiko gekocht van Paul. Communicatie als vanouds prima. Kan niet fout gaan met dit forumlid! Bovendien fantastisch compleet en bomvrij verpakt.
Bedankt Paul!

Een mooie deal met Paul gesloten. Lekker ontspannen allemaal. Goede communicatie en je hebt snel je geld.

Ik zeg het maar weer: @vierport is de beste!

Onlangs een hele mooie Rolex GMT Master overgenomen. Na een aanvankelijk wat moeizaam contact toch een hele prettige koop gesloten waar we allebei heel happy van werden.

Horloge aan Paul verkocht. Prima ervaring, heldere communicatie en vlotte betaling. Aanrader!

Prima deal gedaan, snel kunnen afspreken bij hem thuis, drankje en babbeltje, alles er op en er aan. Aanrader!

Paul heeft mij volledig belangeloos geholpen met inzetten van een bezel insert voor mijn Citizen Promaster en de daaruit voortvloeiende reinigings- en herstelwerkzaamheden, waarvoor ik alleen maar kan zeggen: Geweldige WIS en forumlid met een hart van goud! :+1:

Prima deal gedaan met Paul
IWC 3717 ingeruild on een zo goed als nieuwe Grand Seiko
Zeker voor herhaling vatbaar

Een super mooie deal gehad en fijne communicatie tussen beide vlotte handel
De uurwerken waren zoals beschreven in nieuwe staat goed verpakt en snelle transactie
Ik raad Paul aan iedereen

Dit weekeinde een bandje overgenomen van Paul.
Band zoals beschreven en op de foto.
Goede communicatie en snelle levering.

Soli

Net de bandjes binnen van Paul. Snelle deal. Alles TOP voor elkaar!

Aanrader :smile:

Van Paul een Omega overgenomen, verzonden via de Post. Snel en heel Stevig verpakt. Alweer een leuke deal met Vierport :slight_smile:

Wederom top verlopen. Vlot contact. Geld bliksemsnel op de rekening.

Paul blijft een aanrader. Voor zowel koop als verkoop.

Zeer prettige ervaring met @vierport. Heldere berichten, snelle betaling en directe terugkoppeling bij ontvangst. Een voorbeeld voor dit forum.

Tweede keer een deal met Paul wederom alles inorde
Zeer snelle verzending en de uurwerk was zoals ze beschreven had perfect :+1:
Echte aanrader :ok_hand:

Prima in berichten en prima zaken gedaan met ‘Vierport’. Aanrader :+1: :+1:

Via ander forum Paul leren kennen. Op de Rikketik afgesproken om mijn horloge aan hem te verkopen.
Vooraf al prettige communicatie, tijdens de beurs bijzonder gezellig (althans, hoop dat hij dat ook vond :slight_smile: ).

1 like

Onlangs een Shogun aan Paul verkocht & was een heel aangename ‘transactie’ : vlotte communciatie & snelle betaling :+1:
Konden alle kopers maar zo zijn :wink: