Vierport

Wederom een horloge dat ik heeeeeeel lang zoek voor een zeer scherpe prijs bij www.pangehorloges.nl gekocht.

Bedankt @vierport voor je geduld, communicatie, service en snelheid :raised_hands:

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14333735_10154573090277425_999676541951524336_n.jpg?oh=97caa3e5f506b99a6f71f4566cc1fed1&oe=58837056

4 likes

Vandaag een SBDX017 van Paul overgenomen.

Zeer aangename en correcte deal : goede en snelle communicatie, flexibel qua afspreken IRL (op korte termijn), leuke babbel … maw zeer tevreden :ok_hand:

Bedankt Paul, ook voor de koffie :wink:

Niets dan lof voor Paul(us)
Merk in opbouw
Thnx voor de tweede “transactie”

1 like

Gio
Als je 'm kwijt wil sluit ik graag aan in de rij
Gr/Arthur

1 like

Leuke ontmoeting en leuke aankoop gedaan bij Paul vandaag.
Heldere communicatie en een prima prijs.
Bedankt!

1 like

Mooie aankoop bij Paul gedaan! Klok was in staat zoals beschreven, klein plekje op de klok dat nota bene door Paul zelf werd aangewezen (had het zelf nog niet gezien). Tijdens het bekijken kwamen we er achter dat er een NATO band miste die standaard bij de set werd geleverd. Deze was na 1 dag terecht en is netjes door Paul naar mij toe gestuurd. Al met al helemaal tevreden en zeker een aanrader! Paul is eerder liefhebber dan verkoper, en dat is mooi om te zien!

1 like

Prima zaken gedaan met paul!
absoluut aanrader

Paul heeft een Bergeon horlogetool overgenomen.
Prima ervaring, heldere communicatie en vooral zeer vlotte betaling. Super.
Aanrader.

Weer een leuke ontmoeting met Paul vandaag. Gezellig en een mooie Italiaanse Zwitser gekocht. Ik ben bang dat het niet de laatste keer zal zijn. Een aanrader.

1 like

Horloge aan Paul verkocht. Goed contact en snelle betaling. Aanrader!

Ook hier weer prettig zaken doen met Paul.
Helemaal blij met mijn nieuwe Grand Seiko
Keep up the good work!
:thumbsup:

1 like

En zoals verwacht, ook hier wederom een dikke duim voor vierport :thumbsup:

Vlot en prettig contact, snelle verzending en een horloge als nieuw, simpelweg een aanrader :slight_smile:

1 like

Zoals het hoort te gaan. Prettig, betrouwbaar en correct contact. Afspraken worden nagekomen.Volgende keer graag weer!:+1:

Fijn zaken doen met Vierport.
Prettig en vlot contact. Scherpe prijs en daarnaast, gewoon een hartstikke aardige kerel.
Aanrader wat mij betreft.

Vanochtend de overdracht gehad van een door mij gekochte Rolex Explorer van Paul @vierport www.pangehorloges.nl
Ik had drie Seiko’s in te ruilen en met bijbetaling aldus de Explorer gekocht.

Aardige kerel, naast verkoper ook liefhebber.

Mocht ik ooit interesse hebben in de koop en/of verkoop van een ander horloge zal ik niet twijfelen om opnieuw zaken met hem te doen.

Thanks!

@vierport reageerde op mijn “Gezocht-topic” en had precies de klok waar ik naar op zoek was. Communicatie was helder en werd goed verpakt verzonden.

Aanrader!

1 like

Bandje besteld bij @vierport en zat nog sneller in de bus dan verwacht. Dank Paul!

1 like

Ook een goede ervaring met @vierport ! Snelle reactie op email en horlogebandje was snel binnen.

Een Squale overgenomen van @vierport. Erg vriendelijke man met veel verstand van horloges. Naast zijn passie voor horloges van het hoger segment blijkt hij ook veel verstand te hebben van het modden van de seiko skx modellen! Zeker een aanrader!

1 like

Een mooi Hamilton horloge overgenomen van Paul @vierport . Snelle communicatie en het horloge was zeer goed verpakt opgestuurd!