Vierport

Zeer prettige ervaring met @vierport. Heldere berichten, snelle betaling en directe terugkoppeling bij ontvangst. Een voorbeeld voor dit forum.

Tweede keer een deal met Paul wederom alles inorde
Zeer snelle verzending en de uurwerk was zoals ze beschreven had perfect :+1:
Echte aanrader :ok_hand:

Prima in berichten en prima zaken gedaan met ‘Vierport’. Aanrader :+1: :+1:

Via ander forum Paul leren kennen. Op de Rikketik afgesproken om mijn horloge aan hem te verkopen.
Vooraf al prettige communicatie, tijdens de beurs bijzonder gezellig (althans, hoop dat hij dat ook vond :slight_smile: ).

1 like

Onlangs een Shogun aan Paul verkocht & was een heel aangename ‘transactie’ : vlotte communciatie & snelle betaling :+1:
Konden alle kopers maar zo zijn :wink:

Net een Seiko kast van Paul mogen ontvangen. Leuke, vlotte deal. Bedankt Paul :+1:

Horloge ontvangen van Vierport, hier ook een prima transactie, flexibel en duidelijk! Danku!

Horloges ontvangen. Duidelijke communicatie, mooie prijs en goed verpakt. Je kunt met een gerust hart zaken doen met dit forumlid. Niks anders dan een dikke duim omhoog!

Horloge gekocht van @vierport
Alles liep lekker soepel en horloge is netjes verpakt thuis bezorgt. Aanrader!

2 horloges verkocht aan Paul. Keurige communicatie, keurige onderhandeling. Horloges ook op de afgesproken datum voor het afgesproken geld bedrag opgehaald. Een deal zoals hij moet zijn.

Een aanrader dus :+1:t2:

Twee Omega´s verkocht aan Paul. Hij kwam netjes op afgesproken tijd langs nadat we vooraf uitgebreid berichten met foto´s hadden uitgewisseld. Financiën ter plekke met app geregeld. Al met al met beetje weemoed afscheid genomen van twee mooie klokken met een mooi verhaal, maar ze zijn wel in betrouwbare handen.

Dus Paul kan ik iedereen aanraden om zaken mee te doen!

1 like

Horloge verkocht aan Paul. Prima ervaring. Snel, vertrouwd en vriendelijk.

Via Paul een prachtige deal (Omega reduced) gesloten bij http://pangehorloges.nl/

Ik zeg neem zelf een kijkje :sunglasses:

Thanks @vierport :raised_hands:

1 like

Paul heeft horloge overgenomen van me. Zeer prettig contact en leuk gesprek gehad. Veel plezier met de nieuwe aanwinst @vierport.

Wederom een horloge dat ik heeeeeeel lang zoek voor een zeer scherpe prijs bij www.pangehorloges.nl gekocht.

Bedankt @vierport voor je geduld, communicatie, service en snelheid :raised_hands:

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14333735_10154573090277425_999676541951524336_n.jpg?oh=97caa3e5f506b99a6f71f4566cc1fed1&oe=58837056

4 likes

Vandaag een SBDX017 van Paul overgenomen.

Zeer aangename en correcte deal : goede en snelle communicatie, flexibel qua afspreken IRL (op korte termijn), leuke babbel … maw zeer tevreden :ok_hand:

Bedankt Paul, ook voor de koffie :wink:

Niets dan lof voor Paul(us)
Merk in opbouw
Thnx voor de tweede “transactie”

1 like

Gio
Als je 'm kwijt wil sluit ik graag aan in de rij
Gr/Arthur

1 like

Leuke ontmoeting en leuke aankoop gedaan bij Paul vandaag.
Heldere communicatie en een prima prijs.
Bedankt!

1 like

Mooie aankoop bij Paul gedaan! Klok was in staat zoals beschreven, klein plekje op de klok dat nota bene door Paul zelf werd aangewezen (had het zelf nog niet gezien). Tijdens het bekijken kwamen we er achter dat er een NATO band miste die standaard bij de set werd geleverd. Deze was na 1 dag terecht en is netjes door Paul naar mij toe gestuurd. Al met al helemaal tevreden en zeker een aanrader! Paul is eerder liefhebber dan verkoper, en dat is mooi om te zien!

1 like