Vincent van Gogh geëerd

haha deze zeker:

5 likes

Leuk om te zien.
Vroeger werden de schilders ook al geëerd, zie dit dekseltje van een oud zakhorloge uit 1906.
Ooit een schoenendoos met horloge/klokken onderdelen meegenomen van de rommelmarkt, waarin dit afgebroken dekseltje zich bevond.

3 likes

geweldig!! :slight_smile:

Kon het weer niet laten :slight_smile:
ode aan Brood

6 likes

Deze vind ik ook erg gaaf, de eerste versie dus :slight_smile:

Ook erg mooi hoe ze de dial onder een soort gordijntje hebben geplaatst.

3 likes

Is t bij de reverso niet gewoon makkelijk om t plaatje op de achterzijde te zetten.

Hebben ze zo een handig systeem om te kantelen, maken ze dr geen gebruik van… :rolling_eyes:

2 likes

Tja, erg mooi ambachtelijk zo’n geëmailleerd schilderij, eindigt ongetwijfeld bij een hele gelukkige meneer in zuid-oost Azië

1 like

Ik twijfel daar eigenlijk aan… Er zijn er maar 4 van gemaakt en ze liggen in het Van Gogh museum in Amsterdam… Ik denk eigenlijk niet dat veel van die rijke jurken zin hebben om naar Amsterdam het museum te bezoeken om een hebbedingetje te kopen…

2 likes

Zuid-Oost Azie zijn geen jurkendragers over het algemeen maar meer rijke inwoners van Japan, China, Thailand etc…
Die zijn DOL op Van Gogh, dol op dure horloges, dol op wat meer tja “romantische afbeeldingen”

Benieuwd wanneer de JLC Reverso “Zigeunerjongetje met traan” uitkomt (iemand handig met photoshop?)

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

Oh wacht je had het over zuidoost azie… Ik ging eigenlijk door de prijs meteen uit van dubai e.d. maar daar heb je misschien een punt ja…

1 like

Zie hier, ze zijn er!! :slight_smile:

en niet te vergeten:

haha :slight_smile:

3 likes

Ik loop zo even met de hond naar de beroemde watermolen. Veel goedkoper kost me alleen wat inspanning :slight_smile:

1 like

Hey daar woon ik ook vlak bij haha :slight_smile:

1 like

Ik ook Doornakkers.

1 like

Het Hofke… :slight_smile:

1 like

Hell Yeah! Nu Nog emailleren leren @RobertGerard , je melden bij JLC en een nieuwe successerie is geboren!

1 like

Daar heb ik een zeefdruk van aan de muur hangen.
Iets goedkoper dan het horloge, dat dan weer wel :grinning:

2 likes

ChrisWinter

7u

Jammer dat die wijzers niet in de vorm van een ouderwets scheermes hebben gemaakt… Die uurwijzer komt zo mooi langs z’n oor…

Leuk idee

3 likes

origineel is nu te koop vlak in mijn buurt, zeg niet waar ( sorry ) koop ze misschien zelf
ik bedoel mijn avatar

1 like