Vintage chrono/triple date reparatie

Hallo,

Ik heb twee chrono’s en 1 triple date die ik een onderhoud beurt wil laten geven. Nu zoek ik een reparateur in de buurt die dit zou kunnen doen. Ik weet dat Wesselink en Vreker dit doet, alleen die vragen de volle pond. Ben bang dat ik dan zeker 600-800 euro kwijt kan zijn, als het niet meer is.

Heeft iemand een suggestie?

Groet,

Kasper Koekenbier

Welke calibers? Foto’s?

Ja.

Landeron 149

ETA1080 (dacht ik)

image

Laatste is nogmaals een Landeron 149 als ik het goed heb.

Iemand een idee of ik bij iemand in de regio terecht kan?

Het is in dit topic doodstil. Worden chrono’s op dit forum nooit gefixed… :see_no_evil:

Deze lijst ken je?

Ja.

Volgens mij worden er genoeg chrono’s geserviced hier op het forum, maar niet perse bij een adres om de hoek. Ik heb zelf een aantal chrono’s laten servicen bij Floris155, en daar ben ik heel tevreden over. Was voor mij ook niet om de hoek, maar ik heb er niet zo’n moeite mee om daarvoor een paar uur in de auto te zitten.

Verder hoor ik goede geluiden over Kalle Slaap en Nico Rijsman.
Als W&V bij jou in de buurt is kan Kalle Slaap ook geen wereldreis zijn. :wink:

WV is ook niet echt om de hoek. Maar anderhalf uurtje reizen kan nog.maar Kale slaap had ik al een e-mail gestuurd.

1 like

Een forum is geen call-center, en het is ook vakantie seizoen…

2 likes

Verwacht geen prijsopgave voor een horloge dat niet gezien is. Zeker bij vintage modellen wil niemand zijn vingers branden.

Je moet echter wel rekenen op een paar honderd per horloge. Vakwerk kost gewoon geld!

2 likes

Dat begrijp ik!

Je hebt helemaal gelijk, ik moet gewoon iets meer geduld hebben

1 like