Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

6K al voor een 16800 ? holy

Ah dat klinkt niet goed.

Zou het sirieus zijn? :grin:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:EXwIISyU5ykJ:orologi.forumfree.it/%3Ft%3D71526897+&cd=2&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

1 like

iemand belazerd de boel … laat ik maar zeggen dat de italiaanse foto’s van 2015 zijn ?

Wel spotted sir :sunglasses:

Wel spotted sir :sunglasses:

Tja… de zoveelste fopper.

Ah die tobias biedt er op, ver vandaan blijven dan. Zal wel iets niet in de haak zijn.
Het bied gedrag is ook erg raar, eerst 5000 en dan 6000 bieden terwijl er een vraagprijs van 4000 bijstaat.

telefoonnummer bij advertentie is overigens ook van een rob uit noordwijk die ook artikelen op marktplaats heeft gezet.

stay away!!!

@GhentWatch zie hier het resultaat, niet gek lijkt me! EN… niet te duur!

5 likes

Net even gesproken met de verkoper van de 16800, een persoon zou 6000 euro hebben overgeschreven.
Hij ging mij iets laten weten wanneer de transactie niet aangekomen was.
Ik ben benieuwd :wink:

Ja hoor.

Maar met wat malchance had je kost geëxplodeerd. Leuk voor je.

Vet!

Ben jij Tobias of Tinus?

eerstgenoemde thanks! :grinning: … en jij bent?

Ik had op deze advertentie geboden maar heb afgezien van verdere correspondentie met deze meneer. Klopt helemaal niks van het verhaal en de foto’s zijn inderdaad van een italiaans forum. Helaas veel van dit soort malafide lui actief.

Welkom Tobias!

Marc. Ik zag de fotos van deze Montreal al op Facebook, mooi ding en nu spijt dat ik hem zelf niet gekocht heb :slight_smile:

Van harte!!!

is een topklok, ik heb er ook eentje in de verzameling en je ziet ze nagenoeg niet meer te koop. De persoon wist idd niet wat ze had, de prijs is zeker correct, ze had in geen tijd biedingen tot 5k. :slight_smile:

dank je wel :smile:
@XXoF Ik had eigenlijk niet verwacht dat hij zo fraai zou worden … mazzeltje dus!

Iemand nog interesse in een hele DOOS vol met Speedmasters? 23 in totaal om precies te zijn…

1 like