Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

De “A” in JAPAN Onder aan de plaat moet een afgevlakte bovenkant hebben (muv van “r” dials)

1 like

Iemand deze versie van een Zenith duiker met 2542pc uurwerk ooit gezien? Zou een originele tritium plaat moeten zijn… (wat ik betwijfel)

6 likes

Weet dat er veel skindiver liefhebbers zijn: vulcain met leuke dial

2 likes

Tissot ref. 90001.
Ding is defect maar wellicht makkelijk te fixen voor iemand die er verstand van heeft.

Omdat ze vrij zeldzaam zijn post ik hem hier.

Vraagprijs is 80 euro en hij staat ook open voor een voorstel.

2 likes

Voor @MartijnV of @Tonosama :grin:

2 likes

Ik zou hier van weg blijven. Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat dit geen originele plaat is.

Bedankt voor de tip, maar dat was ook met vrij grote zekerheid mijn mening, had 5% twijfel omdat de eigenaar deze op een liefhebbersforum poste als zijnde 100% origineel. Intussen is de post verdwenen, dus laten we nu maar van 100% zeker fake/franken uitgaan😉

Dat zou ik niet weten. Volgens mij is het door de jaren heen ook iets verandert het lettertype.

Of voor mij :yum: wel een van de leukere LED horloges uit die periode

Oh shit, heb ik geloof ik al :relieved: - in het doosje tijdloze projecten

1 like

Te jong :relieved:

Super. Slim gevonden. Hopen dat je meteen een ban aan je broek krijgt

Lemania met service in mooie staat. Schitterend uurwerkje. Niet helemaal mijn ding, maar volgens mij een nette prijs

https://omegaforums.net/threads/lemania-ref-866-63-with-caliber-3610-from-1963.107028/

2 likes

Aantal vintage horloges uit nalatenschap… wellicht zit er wat leuks tussen voor iemand.

1 like

iets voor Pierre ? @pmannaert

1 like

Leuk naslagwerk voor de liefhebber.

Leuk lotje met een paar interessante modellen.

2 likes

Leuke Pontiac, vraagprijs 175 euro.
33mm zonder kroon, geen idee over de authenticiteit.

2 likes

Die is inderdaad leuk, maar volgens mij wel de dames uitvoering.

2 likes

Er zijn ook dames hier op het forum :wink:

1 like

Leuke radium dial Eterna. Kan het serienr. helaas niet ontcijferen.

3 likes