Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Ow, sorry. zal ik hem weer verwijderen?

Mooi man ! Wijzerplaat mint? Ik stond na jou op de lijst om hem te kopen :wink: Maar niet getreurd, ik ga morgen ook een leuk klokje ophalen, geen vintage, maar wel bijzonder.

haha nee hoeft niet hoor, was maar een grapje.

heb em wel in mijn lijst staan, maar ga em denk ik ook aan me voorbij laten gaan.
Met btw erbij en dergelijke zal het wel rond de 3K komen.

Wel een erg mooi horloge.

Potverdorie mazzelaar! Past ie ook goed? Die band zie ik op allerlei duur spul zitten, ik heb een Zodiac en een Zenith met zo’n band, linkjes een beetje verdeeld zodat ze allebei passen.
Moet ie nog een service beurt hebben? Zou ik wel naar kijken, die sneltikkers willen erg snel slijten als ze vies zijn of de olie niet goed meer is.

Ok, dan laat ik hem staan. :sweat_smile:

Dat is overigens wel de reden dat ik wel eens twijfel of ik hier deals moet delen.
Het zal je maar gebeuren dat je na maanden zoeken je grail op een ebay ontdekt en vervolgens je “ontdekking” hier tegenkomt. Is de kans op een mooie deal meteen verkeken.

Nou, ik ben wel van mening dat iets pas een deal is wanneer er een scherpe prijs bij staat.

Als het een veiling is van een horloge die nog aan de gang is of een horloge op marktplaats waar bieden bij staat, is het maar de vraag of het een goede deal gaat worden natuurlijk.

Mensen delen hier eigenlijk alleen maar horloges waar ze niet zelf op azen en dat is natuurlijk prima.

Maar om veilingen te gaan delen hier, zou er wel voor kunnen zorgen dat je het een ander lid behoorlijk zuur maakt qua prijs, terwijl je er als poster verder niets mee opschiet om het hier te delen.

Het lijkt me dan op zich geen verkeerd idee om hier enkel horloges te delen waarvan de prijs bekend is en wat echt een deal is.

2 likes

Prachtig!

1 like

Zodiac reverse panda chrono


http://www.chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=54573

4 likes

mijn voorkeur gaat toch uit naar een ‘stainless’

& mijne naar de column wheel Valjoux’s.

Past perfect, band is echt top, zeer massief zowel kast als band, loopt ook perfect, mooie duidelijke tik ook, binnenwerk windt vlotjes op. Ik denk dat hij altijd heel goed verzorgd is geweest, ook nooit gepolijst geweest. Ik ga hem eens laten openen als mn juwelier terug is uit vakantie :slight_smile:

1 like

Dank je, ja wijzerplaat mint, ook nooit gepolijst geweest kast of band. En hij is van een juwelier geweest, hij is er heel zuinig op geweest.

Is dit per definitie een echte Omega , is eigenlijk een academische discussie.

http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/herenhorloge/interessepeiling-ruil-tegen-rolex-explorer-301397035.html

zal altijd een discussie blijven, de verkoper is een vriend van mij, heeft zeer veel verstand van horloges en kent de markt goed, hij heeft een stock opgekocht van verschillende omega onderdelen uit Oostenrijk (kasten, binnenwerken, wijzers, wijzerplaten,…)(gigantisch veel) voor verschillende speedmasters. Ik denk dat hij zich een beetje mispakt heeft, hij had gedacht dat het allemaal sneller verkocht ging zijn. Ikzelf zou het ook niet kopen. En als ik het zou kopen, zou het zijn als reserveonderdelen (omwille van de stop op onderdelen door Omega). Maar het zijn allemaal originele onderdelen, dus er zullen ook mensen zijn die er geen probleem in zien en het als dagdagelijks uurwerk wel zullen appreciëren. Hoe dan ook, inderdaad een eeuwige discussie. :slight_smile:

Waarom heeft ie niet gewoon een Broad Arrow re-issue gekocht ipv dit knutsepakket? Is terug ombouwen geen betere optie?

Omdat hij onderdelen heeft voor meer dan 10 speedmasters :slight_smile:

1 like

Het siert je vriend dat hij er correct over communiceert in zijn advertentie

1 like

ja hij is zeker geen oplichter hoor, hij had gwn de kans gehad iets heel goed te komen in lot, en probeert en nu iets nuttigs mee te doen en heeft er enkele laten samenstellen :slight_smile: achja ieder z’n ding zeker :slight_smile:

1 like

Een leuke golana chrono;

http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/herenhorloge/chronograaf-301536953.html

en van dezelfde verkoper een Kurfurst chronograaf;

http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/herenhorloge/chronograaf-301537149.html

Misschien wel een combideal te maken :slight_smile:

1 like

Alletwee gekocht :slight_smile: THXXX!

1 like