Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

is chrome plated dus geplijst lijkt me niet dan, eerder op nieuw verchroomd. Stond in de beschrijving dat hij volledig gerestaureerd was. En als iemand een Vajloux 773x chronograaf ziet voor onder de 300€, laat het mij dan weten :wink:

1 like

Lap er dan 100EU bij en ga voor een mooi stalen exemplaar

heb ook geen bod gedaan vond de kast inderdaad ook niet mooi. Maar om nou te zeggen van dat het veel te duur is… Ik heb op catawiki wel meer interessante chrono’s gezien, ik ga het even in de gaten houden.

1 like

Cool! Erg interessant horloge!

1 like

Deze wellicht;
http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1096385902-mooi-oud-horloge.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=31

Fake.

1 like

Mooie Omega voor in een donkerbruin cafe :wink:

1 like

Twee bijzondere zakhorloges en een voor sloop;
http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/zakhorloge/3-zakhorloges-313185243.html
@koen wellicht??

Dag allemaal, ik ben nieuw hier en weinig verstand van horloges. Ik wil mijn vriendin graag een vintage Omega cadeau doen.

Het is natuurlijk moeilijk inschatten van afstand, maar kan iemand mij vertellen of dit misschien wel wat is? Prijs is 130 euro.

Veel dank!

@Michaelscarn Welkom Michael. Ziet er goed, deze Omega. Exact dezelfde als in Ranfft nr. 478, lijkt dus echt van de plaatjes gezien. Houdt er rekening mee dat er een onderhoudsbeurt voor ongeveer €125 aan moet worden gedaan. Dat is inherent aan een vintage automaat. De door jou genoemde prijs is oké.
Succes :sunglasses:

1 like

Helaas net te laat voor deze beauty

http://m.ebay.de/itm/112159404928

@Harpoen dank je wel! Weet je toevallig een adres in Amsterdam of omstreken waar ik zo’n onderhoudsbeurt voor niet de hoofdprijs zou kunnen laten doen?

@Michaelscarn In A’dam geen, wel in de buurt is:
Grootschermer (=Alkmaar): Kalle Slaap.
Alkmaar: Wesselink&Vreeker (dé topzaak voor Omega).
Haarlem: Peter Klemann.

Altijd eerst vooraf bespreken wat te doen (onderhoudsbeurt Omega caliber 661) en de prijs afspreken.
Succes :sunglasses:

3 likes

@Harpoen dank je voor de tips, zeer handig!

1 like

Deze wellicht interessant voor iemand? Ik ben niet zo van de jaren 70 chrono’s, maar de prijs is nog oké toch?

1 like

Leuk ding! 7733 Valjoux reverse panda - ik vind 'm OK. Foeilelijk bandje haalt 'm naar beneden, wat goed is voor de uiteindelijke prijs. :slight_smile: Zo heb ik m’n Bucherer “Porsche-Design look-a-like” destijds ook redelijk voordelig binnen gesleept - paar tientjes investeren in een “period-correct strap” en je hebt een winnaar.

Dat klokje gaat nog minstens verdubbelen in prijs hoor, volgens mij rond de 350 in de laatste 5 sec.

En dan smeert PP je nog een verschrikkelijke GBP omzetvoet aan ook, en mag je nog beginnen aan service :grin:

Timefix in Akersloot - die jongen kan ook wel wat. Trust me. Hij doet geen prijsopgaves op afstand, dus je zult er even langs moeten.

1 like

Ja, daar ga ik ook wel van uit… …en die service doe ik sinds kort weer zelf, scheelt weer 150/200… :slight_smile:

We zullen het zien. Slechte foto’s, lelijke band, maar wel op ebay… de koopjes zijn daar niet te halen volgens mij?