Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Slechte redial en kast is erg gepolijst naar mijn mening.

dit inderdaad. En 200 euro vind ik nou niet bepaald goedkoop? Plus veiling en verzendkosten nogā€¦

Hoop knaken voor totaal verklā€¦t ding.

Dank jullie wel! Ben een nieuwe horloge verslaafde en hier weet ik echt niets van. Vond m wel verdacht mooi voor een klokje uit 1959!

ondanks alle slechte reviews hier vindt ik het ook een verdacht mooi klokje!

Kwam weer een worldtimer tegen die perfect lijkt voor veel commentaar en misschien toch ook voor een enkele liefhebber :wink:

Wat een smerig mouvement

Zeker wel! Maar bij mij is diezelfde kast helemaal leeg - dat vind ik haast nog erger :wink:

Nou, voor $1090,62 heb je hem in huis!

ff wachten tot de dollar in elkaar klapt dan maarā€¦

http://www.ebay.fr/itm/381784677130

dit is wel een koopje zeg lijkt het zo

Een goudkleurige sportchrono doet het (terecht) minder goed dan een stalen. Sport en goud past gewoon niet samen. Dat was ook al zo in de 70ies.

Alles behalve een koopjeā€¦ Zeker omdat het goudkleurig is, maar ook de kastvorm is (en was) niet het meest populair.

Dit is volgens mij wel de goedkoopste goed functionerende 7734 die ik heb gezien tot nu toe

Mwah. Deze heb ik paar maanden geleden verkocht voor ā‚¬200

5 likes

De kast is verchroomd neem ik aan? Anders is het helemaal een topprijs.

Mooie chronograaf.

Het is ook de lelijkste die ik deze maand heb gezien denk ik :slight_smile:

Ik vond hem juist wel mooi, ik hou juist van de afwijkende en bijzondere 773x modellen met gekke kleurstellingen :blush: Ieder zo zn ding!

Ja dat kan uiteraard. Als je hem mooi vindt is 270 euro op zich geen slechte prijs voor een 7734.

Als je hem wil hebben, zou ik de verkoper een berichtje sturen dat je er 225 euro voor wil geven. Best kans dat ie het doet,

1 like

Si senor, correcte aanname.