Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

:smile_cat: gefeliciteerd! Mooie klok inderdaad

1 like

Proficiat dan maar :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi ding.

1 like

Is er nu eindelijk iemand die dankzij een geposte deal tot aankoop is overgegaan. Zeg aub maar ja want dan ben je de eerste :wink:
Gefeliciteerd met je aanwinst echt een topklok

haha nee, ik volgde hem al meerdere dagen :slight_smile:

1 like

Kak, jammer!
Toch nog voor een prima prijs weten te kopen :+1:

Geëindigd op marktprijs zou ik zeggen

1 like

Ik denk dat de prijs wat hoger ligt, onlangs werd er 1 aangeboden voor 800 euro en die was in 1 dag verkocht.

Wat doet een 20mm Trpoic Basketweave eigenlijk tegenwoordig?

1 like

Goede prijs hoor, ik schat 'm makkelijk 6/650 indien volstalen kast.

1 like

Fijn - Tropics moet ik me dus ook al in gaan verdiepen - ligt bij mij nog wat in een laadje maar of het de goeie zijn zal wel niet :wink: laat staan dat ik dat ergens aan zie…

1 like

Deze German heeft voor later op de avond ook nog leuke klokjes http://m.ebay.de/sch/i.html?sid=keks_maus&_pgn=1&isRefine=true

Helemaal eens

1 like

Ik zal er ook maar 1 delen die ik op mn volglijst had. Heb er nu al 2 gekocht deze week dus ben even klaar.

http://www.ebay.nl/itm/162271777295?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Gefeliciteerd - ik was te laat (had hem zelf niet gespot) want anders. Maar goed om te horen dat hij hier op HF eindigt, anders had ik de prijs alleen maar opgejaagd. Uitstekende deal lijkt mij zo.

2 likes

Leuk die windmolen secondewijzer. Zeer geslaagd modelletje.

Je kan natuurlijk ook iets verkopen :grinning:

Dat zou ook heel goed kunnen gebeuren om eerlijk te zijn :wink:

Oeh leuk, wat voor Tropics heb je? :slight_smile:

Mooi ding! Gefeliciteerd.

Hoe moet ik dat nou zien met Valjoux uurwerken?

De Valjoux 72 is voor mn gevoel de topper/gebruikt in de duurdere merken, en de 7733 en 7734 vaak in iets goedkopere chrono’s. De 7750 kom je weer in van alles tegen en voor mn gevoel in iets nieuwere horloges dan de 3 daarvoor genoemde. Hij zat bijvoorbeeld in een Hamilton maar ook in Breitlings. Heb met de 7750 zelf wat minder om de een of andere reden. De Wie weet er veel/meer van?

1 like