Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Is dit een koopje?!

Overal… overdreven verweerd, althans dat vind ik dan. Zelfs al was het een Rolex was de markt ervoor nog klein.

Voor die prijs wil ik deze twee wel voor wegdoen :slight_smile:

3 likes

Nee, erg duur maar alles is wel origineel met het originele bandje erbij. Ik heb er twee :smile::smile::smile:

De wijzerplaat is idd wel een beetje verweerd maar goed, het horloge is ook 50 jaar oud. Ik vind de prijs idd ook overdreven ondanks dat alles origineel is.

Dan snap ik dat je de te dure exemplaren op eBay graag deelt. Je rijk rekenen heet dat!

Doe ik zelf stiekem ook wel eens hoor. Met mijn 3 Calypsomatics die me samen zo’n €1500 (incl. services) hebben gekost. Ik heb gelukkig directe input van de kenner! :wink:

Heb je ze allebei op origineel staal? Dat zou super zijn.

Nee, helaas niet. Een paar maanden geleden zag ik zo’n Technos beads of Rice band, maar liet het toen lopen. Stom, dacht ik achteraf. Sindsdien niet één meer gezien :weary::weary::weary:.

Ik zit er wel aan te denken om een Speidel Beads of Rice te kopen. Of dat de endlinks matchend zijn weet ik niet.

Toch leuk spul, dat Technos. Die van mij is geen duiker maar wel bijzonder, op Ebay op de kop getikt uit het verre Oosten.

2 likes

De Sky Ace heb je van mij gekocht, voor een prikkie trouwens ! Prijzen CW zijn waardeloos maar toch blij om te zien dat een medemember er nu plezier van heeft.

3 likes

Klopt Jeanot, voor die prijs kan men het niet laten liggen. Je vindt er gewoonweg veel koopjes doordat het aanbod van kavels te veel is. Dat zal de site nog wel naar zijn kl*te brengen.

Kan hem momenteel niet betalen maar hoop er ooit eentje te bezitten :heart_eyes:
http://m.ebay.de/itm/332034011324

3 likes

Technos is vlg mij ook een kansrijke op de horlogebeurskoersen :wink: zal de mijne ook maar even bewaren dus …

1 like

Voor de opknappersonder ons - leuk sextetje: http://www.ebay.nl/itm/Orologio-Watch-Vintage-ENICAR-TISSOT-TECHNOS-PIERCE-HEMEROS-AMEC-Reloj-/131962053375?var=&hash=item1eb98d22ff:m:mgzvnW5TgUbj6etWf-GhVJg

Met 85 euro per stuk lijkt me dat geen deal meer…

De tissot zelfs 235 - maar toegegeven het zijn geen rommelmarkt prijzen :wink: Wel leuke stukken bij die misschien toch voor een lager bod zouden kunnen worden opgevist?!

Meneer Tomohide hier heeft vaak erg leuk spul. Ik ben benieuwd hoe hoog deze zal gaan. (ik heb er ook zo ééntje)
Maar een poos geleden heb ik van hem voor een euro of 150 een mooie Bell-Matic uit 1967 gekocht.

3 likes

Ik hou die Lord Marvels even in de gaten…

Wel jammer nog van de bijkomende kosten altijd :disappointed_relieved:

1 like

Tot nu toe bij hem nooit extra kosten gehad! (ff afkloppen)

1 like

Die Lord Marvels beginnen alsmaar harder “koekoek, koekoek” te roepen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like