Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Verre van een enicar expert maar heb er wel een paar (UltraDiver, AquaGraph…) gehad.

Guides zijn nagenoeg altijd volledig naar de kloten, de gelinkte van hxc klopt wel zo te zien . Bezels zijn altijd afgesleten en ze patineren nooit mooi maar altijd zo een grauwe waas. Reden voor mij om er nooit gekocht te hebben, ook 2 jaar geleden niet toen je ze voor een 300EU op ebay kon kopen.

2 likes

Toch zo jammer dat die uurwerken voor de Guide nooit eens worden aangeboden ;-( ik heb al jaren een en ander aan Guide parts - nos case w/ short lugs, crowns, bezel & red arrow insertring

1 like

Zou je ze niet eens op ebay slingeren? Zijn waarschijnlijk wel mensen met een niet zo’n mooie guide, die het graag in een nos case willen plaatsen.

1 like

Eerlijk gezegd ben ik toch altijd meer verzamelaar dan flipperaar geweest. Heb meerdere lege cases etc maar al die jaren nooit heel actief geweest om uurwerkjes te zoeken, om te completeren. Op je oude dag lekker aan horloges klussen lijkt me ook niet echt mijn ding. Dus ja daar denk ik inderdaad al een tijdje over hoewel ik Marktplaats en alle gedoe eromheen al een ellende vind…Iemand heeft me ook getipt om nog even vast te houden voor nog hogere waarde - nou dat nog even vasthouden daar had ik destijds met mijn Swatches ook enorm succes mee :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ja hoe langer je wacht, hoe meer waard het vermoedelijk wordt inderdaad met dit soort Enicar cases.

1 like

Wat heb je nog meer liggen?:grin::grin:

1 like

och - best wel aardig wat rotzooi :wink:

1 like

Tof! Je hebt ook een gave collectie, met alles wat ik zie langskomen :slight_smile:

1 like

Hoe de f*ck heb ik deze gemist… Ben hier al een tijdje naar op zoek, stond ie bijna gratis te koop…:disappointed_relieved::sob: Weliswaar zonder bezel, maar nog steeds een leuk horloge.
Bekijk dit op eBay http://www.ebay.com/itm/162361829148

1 like

Door dat ranzige filteren van zoekresultaten door Ebay? Daar loop ik in elk geval zef iedere keer tegenaan :unamused:

1 like

Heb je toevallig een venus 180 kast, waar je afstand van wil doen?
Zoek er eentje.

Also on topic
Dit
Pontiac memomatic
Prijs o.t.k.
https://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/herenhorloge/pontiac-memomatic-328286885.html?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android

leuk! Met inox buckle ook nog. Enig idee van hoeveel zo iets zou moeten kosten?

1 like

Geen idee, ik ben absoluut geen pontiac kenner. Maar de gebruiker @Maurits hier denk ik wel.

ik gok zelf 500-600. Het is dat ik geen frans spreek anders had ik even de verkoper gepolst :wink:

1 like

Betwijfel of hij dat bedrag haalt op tweedehands

1 like

al eens in indonesie gekeken voor een sloper / project ? , worden regelmatig daar voor niet teveel aangeboden

1 like

daarom heb je natuurlijk bij de verschillende eBay’s dezelfde zoekopdrachten lopen ?

Nah zo actief ben ik niet meer op Ebay. Maar dat neemt niet weg dat de filters de plank nogal mis slaan.

En om dan nog verder commentaar op Ebay te leveren. Welke wijsneus bij Ebay heeft verzonnen dat in de mobiele app (Android) niet geboden mag worden op een kavel als de verkoper NL niet als bestemming aangegeven heeft?
Hoe weet die app nou of ik contacct heb gehad met de verkoper om dit te vragen…
Met de oude app ging dit wel, die heb ik aangehouden totdat ik recent wel moest upgraden omdat ik met de oude niet meer kon inloggen :unamused:

1 like

I’m on it.