Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Zeker mooi - had ooit een eenvoudiger versie zonder diepteindicatie maar wel met diezelfde bezel en mooi blauwe wijzerplaat. Helaas verkocht, vond hem best groot toen :innocent:

:hushed: zonde

1 like

Ik kan je verzekeren dat ik heel veel ā€˜zondeā€™ gevalletjes heb veroorzaakt in al die jaren - maar ik denk dat ik niet de enige ben :smiling_imp:

Nope, daar ben je zeker niet de enige :grin:

Jaa heel vet, maar man man man wat is dat ding groot. Heb 'm op de Rikketik gepast, echt ondraagbaar voor mijšŸ˜‚

Tja veel later nog deze dikke Gruen Precision uit dezelfde periode van Zwitserse samenwerking (ook Jaeger, Longines, etc) verkocht - ook met zoā€™n zware kast en dezelfde bezel - kijk nog wel eens weemoedig terug ja

Zeldzaam? zeker! Een deal? Niet zo zeker!
herenhorloge
Prijs o.t.k.
https://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/herenhorloge/herenhorloge-328804558.html?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android

1 like

Oeieoeieoei wat een zeldzaam aanbod evengoed!

1 like

Ik heb ze al voor veel meer zien gaan. Maar goed een deal kun je het niet noemen.
Mocht hij werken, en mint zijn dan is hij best wel dat bedrag waard.

Maar toch. 2500 aan en ledhorloge spenderenā€¦

1 like

Misschien beter maar eens opledden. Heb nog een Sinclair ergens - toch eens kijken of dat al voor mijn pensioen kan gaan zorgen :imp:

3 likes

http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=62830

wat mis ik hier? Of is dit gewoon een goede deal? Ben zelf evt wel geinteresseerd eigenlijk :smile:

is echt mooi, is vast al verkocht

Leuke Omega inderdaad - en je hoeft hem in elk geval niet te poetsen :wink:

Dames model?

Nee gewoon herenmodel staat er in de advertentie.

1 like

Pas maar wel beetje op op Chronocentric. 85% is te vertrouwen, maar het is de perfecte plek om mensen op te lichtenā€¦

1 like

Het lijkt net marktplaats ā€¦

daarom wilde ik ook even de meningen pijlen. Heb zelf daar nog nooit zaken gedaan, tot nu toe vooral ebay, hf en wus. Overal een beetje aan het rondkijken voor een mooie vintage omega voor weinig. Dus als iemand iets leuks weet :wink:

1 like

Nouja marktplaats is tenminste nog Nederlandsā€¦niet dat je daardoor veel meer zekerheid hebt maar mocht er iets misgaan dan kan je altijd nog iets meer / makkelijker achterhalen dan wanneer je zaken doet / denkt te doen met iemand uit Amerika / AziĆ« of een ander ver land / continent

2 likes

Is het jammere aan chronocentric.

Was de plek waar echte liefhebbers kochten en verkochten. Helaas zitten er tegenwoordig veel oplichters tussenā€¦

Vraag altijd om vreemde fotoā€™s, pink op linkerlug oid :grimacing: