Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Hij is al on-hold dacht ik op te kunnen maken uit het mailtje. Vandaag al een stuk of 4x achter het net gevist :cry:

Als het goed is heb ik hem nu toch wel gekocht, de koper zegt nu in een email aan mij PayPal te accepteren. Ben benieuwd of dit goed afloopt.

Blijft idd een aparte klok! Persoonlijk vind ik hem heeeeeel lelijk :grin:

Dat is onzin volgens mij Daniel.
Grappig dat na jouw post hier meteen ene Marcel van Wijk gaat vissen, he loves to buy it.

Verkoper wil een aparte manier van betalen, iemand anders wilde een lot van hem overnemen. Maar hij wilde het vaag in delen ontvangen.

Die Marcel had al eerder gevist. Ik was de eerste, of het wat gaat opleveren zullen we zien

Moet zeggen dat ik er niet heel erg rouwig om ben, er komt wel weer wat anders voorbij. Hopelijk word @JBdV niet opgelicht. Ook paypal business transactie gedaan of f&f?

Het wordt interessant: de verkoper stuurt me via PayPal 5 betaalverzoeken voor samen het goede totaal bedrag. Ik heb al veel meegemaakt maar dit nog niet.
Het lijkt op een bijzondere manier van oplichting.
Wie heeft hier wat op te zeggen?

Allemaal onder bepaalde grens?

dat klopt : 4 maal 49,99 en 1 maal 18. De verkoper zegt dat hij dan sneller zā€™n geld krijgt

Dat zou ik niet vertrouwen en mocht hij je oplichten, lijkt het me lastiger om je geld terug te krijgen van 5 losse betalingen

Het is op zā€™n minst vreemd. Echt vertrouwen doe ik het ook niet.
Maar hij zal nooit kunnen aantonen dat hij mij 5 keer iets heeft geleverd en dat is juist in zā€™n nadeel.

Het is ook niet mijn smaak, maar ik zag het toevallig staan en het was niet meteen zā€™n model die je vaak tegen komtā€¦ :wink:

Dat is waar, maar moet je dan niet 5 verschillende geschillen openen?

1 like

jup was de mijne, die was snel verkocht , hij is het dubbel gegaan jongens :stuck_out_tongue:

ah zo, dus die Omegaā€™s die nu te koop staan zijn dus ook van jou?..

jip :slight_smile:

1 like

Doe je goed! Mooie horlogesā€¦ staan ze hier ook tekoop toevallig?

thx :slight_smile: heb ik wel gedaan, tot het hier vernieuwd is en plots geen toegang meer had, raar, maar heb er nooit voor gemaild :slight_smile: mss eens doen in de toekomst :slight_smile:

2 likes

Ik zou hem lekker voorbij laten gaan. Al die ellende voor horloge van 218E

Vreemd dat ie je 5 losse betaalverzoeken stuurt.

Ik zou vragen om het gehele bedrag ineens te kunnen betalen, of anders niet betalen.