Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Franken :slight_smile:

Dit is volgens mij wel een originele Zodiac bezel.
Ik heb ze namelijk al in deze (en een rood zwarte) uitvoering zien voorbijkomen.

2 likes

Blauwe bezel + zwarte wijzerplaat klopt niet volgens mij.

1 like

Ik had die blauwe (van Frogman) wel eens eerder gezien, dacht dat dit misschien dezelfde was, maar andere kleur dial, maar die rode racing-variant maakt het wel interessanter. Lijkt dan toch origineel te zijn, alleen dan nog de vraag of $1250,- een deal is…:confused:

edit; kan dus niet dezelfde zijn, blijft verwarrend

Na wat heen en meer mailen heb ik besloten te betalen, waarbij de aflevering naar mijn zakelijke adres in Arizona zou plaats vinden.
Ik heb een Nederlandse PayPal account waar ook een Amerikaanse Visa kaart met adres in Arizona aan hangt. Deze kaart was recent verlopen en updaten naar de nieuwe blijkt niet meer te kunnen.
Daarna heb ik een Amerikaanse PayPal account geopend… Moet ik een telefoonnummer toevoegen dat op mijn privé naam staat. Ik heb alleen een zakelijk nummer in de US. Toen heb ik maar gemeld dat de deal niet meer door gaat. Ik heb wel al een jaar of 15 een PayPal account gehad met diverse creditkaarten in Nederland en tegelijk in Amerika, maar ze zullen bij PayPal wel zoveel ellende hebben meegemaakt dat dat niet meer kan. Nu rest me alleen nog een zakelijke PayPal account in Amerika aan te maken, en dat ga ik ook maar doen, omdat ik af en toe dankzij dat adres een deal kan sluiten wat anders niet lukt. (Niet alleen horloges)

De leuke Omega Dynamic gaat aan mij voorbij.

1 like

Hier nog 1, maar dan met een gele bezel. Ik denk dat ie wel origineel is met die blauwe bezel. Of het een koopje is, nee dat niet denk ik. Maar of je ooit een andere zal vinden, wellicht ook niet.

2 likes

Limited edition bezel volgens hodinkee.

1 like

Gaaf! Vooral met die blauw plaat!

Een mooie Enicar met een valjoux 72, net gekocht:

3 likes

Wat voor bandje dan ook, met dat objectief zou ik in elk geval een hele brede nemen - ter voorkoming van omklappen :wink:

1 like

Net gekocht (als in NA) of verkocht ?

Caseback is niet correct denk ik. 232 duid Valjoux 232 met datumcomplicatie aan normaal en dus de 2 register variant. Moet normaal 072 op staan of 726

Staat ook in de advertentie vermeld.

This case back is from Enicar 232 movement, but fits perfect in this case.

1 like

Niet gelezen :stuck_out_tongue: Kzou niet echt zeggen dat je een ‘deal’ gedaan hebt dan.

De chronograaf functioneert ook niet naar behoren volgens de advertentie.

Dan is ie aardig genaaid.

Kast hoort ook gematteerd te zijn ipv hoogglans gepolijst zoals deze.

En de chrono wijzers zijn rood geschilderd.

Ik heb geen idee wat er normaliter voor prijs voor dit model gevraagd wordt.

Als het gewoon in de advertentie staat is dat toch niet zo zeer genaaid :stuck_out_tongue:

Valt wel nog iets van te maken indien de prijs goed was. Is volgens mij niet voor 2,6k usd geweest :wink: