Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

JLC Compressor in mint staat voor een nette prijs:

Leuke Tollet - veel biedingen al:

Hier posten wellicht de meest handige strategie.

1 like

Mooi ding inderdaad.

Hou er wel even rekening mee dat de minuten sub dial niet reset en er dus een reparatie/service nodig is.

Had hem al tussen de favorieten staan. De beste verkoper heeft een hele lijst aan leuke klokjes.

Fuck, die wilde ik ook!:grin:

Interssant?

En komt ie binnen het forum :wink:

Precies:

Wie heeft hem? :grinning:

1 like

Ik heb 'm niet! Vergeten te bieden
 :grinning:

Hier van hetzelfde, helemaal geen verbinding op zee ;-0

Had deze in het begin van de week tussen de favorieten gezet. Klokje heeft veel weg van de Blancpain :heart_eyes: De prijs loopt super hard op en voor mij viel hij 1000 euro geleden al af.

3 likes

Heb betere foto’s gevraagd en die dial is niet kosjer. Sowieso missen er stukken text, maar de stukken text die er op staan lijken ook niet goed.

Redial of aftermarket dial


Mooie ongebruikte Heuer
 mĂ©t ‘slight signs due to use over time’ :joy:

Ik betwijfel het allemaal, ik vind het biedgedrag erg verdacht.

verwijder svp

Leuk klokje,maar er gaan mooiere Gruen’s voor veel minder weg.
Wat is hier zo bijzonder aan, bezel lijkt verkeerd ook? Of toch een andere account mee laten bieden en last minute terug trekken als niemand er in trapt?

Ken het model totaal niet. Er zijn idd veel mooie klokjes van Gruen te koop voor minder. Ben benieuwd wat je nou eigenlijk koopt hier!

1 like

Je koopt hier een Breitling SuperOcean, maar dan van Gruen. @Skyjack @Techca
Weldegelijk bijzonder, zeldzaam en daardoor zeer gewild. Met een bijpassende prijs helaas


Hoe kun je dan zeggen dat je dan bij 1000 euro minder al was afgehaakt? Ik vind dat dan ook al te veel


Bedankt Jelle! Wist niet van de link tussen Breitling en Gruen bij dit model. Ik volg de prijzen van SuperOcean’s niet, maar zelfs dan lijkt me deze, met een foute bezel(?) toch duur. Bij de Hondinkee-shop soms ook te koop? :wink: