Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Die zien er altijd zo grauw uit door oxidatie. Geen fan van Guides in het algemeen. Nagenoeg alleen verkocht in het verre oosten.

1 like

Deze blijven ver achter qua waarde tov andere enicars…

Deze Omega Proplof voor 4.500 euro is nauwelijks nog een goede deal te noemen. Maar buiten dat, ben ik in de war, de bezel Lock hoort toch rechtsboven te zitten???

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1136927771-omega-seamaster-ploprof-uit-1971.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=15

Hij kan best goed zijn maar 2 weken actief op marktplaats en slecht Nederlands in de beschrijving zou mij toch extra voorzichtig laten zijn

De mijne niet hoor. Is nog als nieuw, mist alleen het werkje…en mijn Guide wijzerplaat zit tijdelijk in een Divette kast om toch van Enicar een beetje tastbaars te hebben.

Zie er met even googlen toch snel 2 boven de 2000 euro en de meesten toch tegen het dubbele van de gevraagde 850.

Even beter je huiswerk doen.

2 likes

ow en ik heb hem gekregen voor het bod :smiley: hopelijk is ie in redelijke staat

2 likes

Indonesia is imho niet echt prijsbepalend bij Enicar horloges - met name als het niet om het betere ‘huiswerk’ gaat. Net zo min als bij de Seiko’s de vele aanbieders uit India de beurswaarde bepalen. Maar wat mij betreft mag je ze natuurlijk direct kopen hoor, be my guest!

Niet echt bepaald een “deal” zou ik zeggen. Een maand geleden gingen er nog 2 quartz VFA’s onder de hamer voor rond de 200.

gpa… ik weet het niet. uiteindelijk zijn we op 375 afgetikt. kon er niet heel veel over vinden behalve dat de spec hoger liggen dan de vfa.

Ah ik ging uit van het volle pond :sweat_smile: Meestal gaat er niet zo veel af op ebay. Die prijs klinkt een stuk leuker al.

Ze zijn in ieder geval wel erg zeldzaam! Maar die quartzen zijn lastig door te flipperen. Maar mocht je dat uberhaupt niet willen heb je wel een heel hoge kwaliteit klok voor je geld.

hij gaat de verzameling in. mijn oudste quartz for sure :grinning:

ik ben nog niet aan mijn flipper periode toe denk ik. zal vast nog een keer komen.

2 likes

Bizar zeldzaam, onwijs gaaf. Een Juvenia Architect met doos en papieren. Die wijzers, uniek!
Bekijk dit op eBay http://www.ebay.de/itm/282367297285

3 likes

Breguet chrono flyback 3800 full set
http://link.marktplaats.nl/m1139620583?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad

Miss niet echt vintage, maar toch?

Als ie toe is aan een servicebeurt, kan je er nog een hele hoop bij optellen. Zou dat wel even goed navragen mocht je er interesse in hebben.

Hij is inderdaad super, ik had helaas geen tijd genoeg om erachter te komen hoeveel ik er voor over zou hebben. Ik zie net dat het bod in de laatste uren niet verder omhoog is gegaan.

1 like

Imho voor een vrij lage prijs we gegaan…

Is toch een best bedrag? Origineel design en het meest markante is dat Johnny Depp hem heeft gedragen.

Zeker, maar gezien de staat, compleetheid, uniekheid en zeldzaamheid had ik 'm hoger ingeschat. Ik denk overigens wel dat de stalen variant meer had opgeleverd.

1 like