Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Mocht nog iemand een Angelus Chronodato onder de 2k zoeken:

Volgens mij hadden de plated exemplaren altijd goudkleurige wijzers dus volgens mij klopt hier eea niet.

Verweerde kroon maar verder top, wel USA.

1 like

De vorm en lengte van de wijzers zijn wel identiek aan het exemplaar dat laatst op Omega Forum stond en verder zie ik eigenlijk ook geen verschillen, dus het zou wellicht toch kunnen kloppen

Ik vind hem zo in elk geval ook erg mooi.

Ja de wijzers zijn Angelus, maar volgens mij werden de geblauwde enkel op de stalen exemplaren geleverd.

En de regel blijft, als er ‘gefoefeld’ is, waarmee dan nog allemaal? :wink:

1 like

In het blauwe gedeelte staat nu een jlc voor echt een spotprijs! € 6.300,-. De prijs kan niet kloppen voor een utm. Weet iemand of ie daarom ook is dicht gevlagd?

Als de wijzers wel van het merk zijn - eerlijkheid gebiede, blauw maakt het wel af - zou ik het wel vergeven. Het is minder rigoureus dan bijv een dial swap.

Je hebt gelijk. Voor de gouden (mijn grail :heart_eyes:) wordt wel vaak het dubbele gevraagd.

Toch is deze dicht gevlagd. Enig idee waarom?

Een nieuw forumlid (toch, @HorlogeOpa :rofl: ) zei dat-ie 'm mooi vond.

Ik had te enthousiast in het verkooptopic gereageerd en dat mag uiteraard niet. Maar manmanman wat vind ik het een mooi horloge. Verder weet ik van dit model,te weinig af met heb jaaaaren geleden al om een JLC ultra thin heen lopen draaien.

3 likes

Crownguard heeft er eentje voor iets minder dan het dubbele en die is finger-licking-good.

Volgens mij is het dezelfde die voordat hij op Crownguard stond, bij Ten2Two te koop stond voor € 9.000,-… Dat was een mooie prijs! :wink: Daar toen wel echt heel erg hard over getwijfeld…

Ik weet niet of deze onder vintage valt maar hij heeft tritium dus ik deel hem hier :wink:
Van de prijs heb ik weinig idee maar ik vind het een heel erg gaaf ding.
https://omegaforums.net/threads/tudor-tiger-panda-rare-linen-dial.97019/

1 like

Dat lijkt me qua prijs wel een deal, ik dacht dat die tudor chronos voor veeel meer gingen.

De Tiger dials nog niet, hoewel ze de afgelopen maanden wel lijken te worden meegezogen in de Tudor-hype. Zou dus best wel eens een goede investering kunnen zijn. Ik vind het een mooi ding voor een nette prijs.

Geen idee van de prijs maar ik vind hem cool!

2 likes

jammer dat de kroon niet origineel is

Goede prijs en gaaf met die bracelet.

Alleen zonder originele kroon, is het toch wat minder aantrekkelijk
Zo’n kroon sourcen kan eigenlijk alleen als je hem van een ander horloge afhaalt.

1 like

Met originele kroon was deze al lang weggeweest, want inderdaad niet origineel los te vinden…

Maar ook zonder de originele kroon en met deze matige plaat (zeker niet mijn smaak, al zijn hier liefhebbers voor) nog steeds een leuke deal denk ik. De bezelinlay en de bor-band zijn gewoon tof! Als 36mm je maat is en je wil een iconische Caribbean, dan lijkt deze me voor dit geld zeker interessant ! De ‘normale’ grote maten Caribbeans gaan voor een veelvoud aan euro’s weg.

Ik kan me overigens niet herinneren wel eens een 400m Caribbean in een ‘305’ kast gezien te hebben. Misschien ook nog wel een zeldzame kast uitvoering … :wink: