Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Jaa heel gaaf zijn die Mido’s!

http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/automatisch-zelf-opwindbaar-horloge/-tudor-oyster-prince-day-date-283564763.html?utm_source=chat_email_notification&utm_medium=email&utm_campaign=link_advertentie

Franken tudor volgens mij. Beweert dat het Ref 7020/1 is maar die had de verdraaibare bezel met uurindeling geen gladde. Dus deze bezel is dan niet correct. Meningen?

Als het een 7020 is klopt de wijzerplaat ook niet , hoort er eentje te zijn met bredere indexen plus de bezel hoort niet glad te zijn

Deze 6159-7001 is wel een erg fraai horloge, wel wat argwaan omdat de verkoper weinig feedback heeft (wel allemaal positief) maar tot dusver alleen goedkope dingen heeft verkocht. Als dit een volledig origineel horloge is, dan hoop ik em te kunnen grijpen :smile:

1 like

http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/herenhorloge/tissot-pr-516-diver-vintage-289167035.html

300EU. Redelijk aan de prijs IMHO maar er zijn hier op het forum toch liefhebbers van (bv @acour_jeroen) .

(bied eerder 150EU)

Ik heb een mooier exemplaar :wink: - Met contrast op de wijzers

1 like

We hebben een klein select Tissot quartz diver cluppie hier op HF…

3 likes

inderdaad, die van mij was echt geen 300 euro…

1 like

Klassieker in de dop.
Vooral met het bijzondere 2031 uurwerk erin.

Ik heb het even teruggezocht. Voor mijn exemplaar met originele NSA band heb ik € 245,00 betaald.

die van mij was 150 of zo :slight_smile:

Is de prijs dan iets wat te hoog? €4100…

Voor dat bedrag kun je een mooie Tudor 7928 uit 1964 kopen.

Als alles origineel is, dan is dit een koopje. Seiko biedt echt meer dan alleen maar goedkope klokjes.

Dit is een heel bijzonder horloge, onder andere de eerste duiker met een 5Hz (36000 bph) uurwerk. Het feit dat de kast alleen aan de bovenkant open kan en dus geen deksel heeft is ook apart. Waterdichtheid van 300 meter was ook vrij uitzonderlijk in die tijd (1968).

Daar kan in mijn ogen geen Tudor 7928 (of welke andere “oude” Tudor Submariner dan ook) tegen op.

1 like

Ik heb er ook eentje, maandje geleden gekocht voor 150 euro. De 300 euro is wel heul stevige prijs

Idd een interessant ding, maar ik zal er mijn 7928 nooit voor weg doen :slight_smile:.

1 like

De HF Tissot PR 516 Quartz Diver club is steeds groter aan het worden…

2 likes

Haha, dat vraag ik ook niet :wink: maar iedereen heeft zo zijn smaak, budget, etc. En tja, een Seiko kan meer dan 4000 euro kosten. Een Rolex Submariner 1680 wisselt ook voor behoorlijk grote bedragen van eigenaar, dan valt 4000 voor ‘een’ Seiko nog wel mee :wink:

1 like

Echt of nep?

Omega Speedmaster opknapper, ik weet niet wat voor model het is. :rolling_eyes:

http://www.ebay.co.uk/itm/Vintage-Omega-Speedmaster-Cal-861-Watch-For-Repairs-Ref-145-014-/282026085526?hash=item41aa108c96:g:OHsAAOSw~oFXKOWF

Misschien iets voor de verzamelaars ?

Ze hebben nog nooit een echte gezien daar waar ze hem opnieuw geverfd hebben volgens mij. Dit lijkt nergens op.