Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Voor die prijs zijn er mooiere exemplaren te vinden en anders gewoon even afwachten.

whoaaa da’s haast geen verschilletje…Ik hoor niemand over Catawiki - en dat zie ik toch dagelijks online voorbijkomen met horloge aanbod. Werkt ook niet positief???

oeee is toch wel een hele mooie imho - lijkt me nog ouder dan de mijne, en ook die fijne platte schakels. Draagt super…

holy euro, dat is geen koopje. Voor zo’n prijs zou ik denk ik ook afstand doen…Zag vandaag ook al een Enicar duiker op MP voor 3,5K Is er iets mis met de EURO of zo? :wink:

@denny73

hoe verkoop je op IG:

je maakt een foto (of filmpje) van je klokkie , zet het op IG en de vragen ‘for sale ?’ 'sell it to mee pleeeaaase !! ’ komen vanzelf binnen

1 like

Klopt helemaal

is niet een echt gekke prijs tegenwoordig voor een Ops , maar dan verwacht ik wel een (veel) betere staat

1 like

Voor de heuer liefhebbers;

http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/automatisch-zelf-opwindbaar-horloge/-heuer-chrono-298501444.html

de kast zier er wel wat “aangevreten” uit helaas …

Wat denk je wat redelijk is? Heb jij ook geen twijfel over de plaat?

Ik vind deze Ebel triple date wel ERG mooi… maar met een klein (?) technisch euvel:

‘the watch does not tick the balance wheel does spin but stops the watch does not wind up just keeps spinning’

Wat denken jullie ? Easy repair ? wat zou zoets mogen kosten (de klok dus, in deze conditie) ?

1 like

Nieuwe veer

da’s alles ?

en wat zou dan redelijke prijs zijn voor zo’n klok ? Ik vind deze vintage klokken waanzinnig mooi, maar heb er werkelijk de ballen verstand van. Vraagprijs is 650 Euro (ex shipping), vind ik niet weinig…

In het beste geval wel.

Is absurd veel geld voor een defecte klok. Als je zo gek bent van pointer date of triple date monophase daar gewoon even op zoeken op ebay en je zal mooier en goedkoper vinden.

Ik vind de lume er in eerste instantie behoorlijk wit uit zien, ook lijkt het wat korrelig, maar dat kan net zo goed de foto zijn.

Het putje op de 6 uur indice zit er in en de plaat heeft een open 6 en open 9 en er staat t swiss made t op.

Heb je wellicht een plaatje van het deksel?

Ik vind het moeilijk om er wat over te zeggen aan de hand van deze foto’s.

ik vond het ook al veel. Vandaar. Maar heel veel anders kwam ik niet tegen. Wel vintage chrono’s voor stuk minder, maar geen triple dates, misschien een enkele. Maar misschien moet ik ook nog beter leren zoeken :slight_smile:

dank !

hier staat ie: http://www.ebay.nl/itm/331849051862?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Sorry, ik reageerde op gnis :slight_smile:

oh, haha, sorry !!

1 like

Geduld hebben.

Zoek op ebay op:

Triple date
Calendar watch
Pointer date
Triple quantièmes.

1 like