Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Op Ebay de meeste kans denk ik. Dit is er wel eentje om in de gaten te houden. Het valt me overigens wel op de prijzen voor deze modellen aardig omhoog gegaan zijn sinds de laatste keer dat ik gekeken heb. Dus wellicht is Samun daarop ingespeeld met zijn prijzen.

2 likes

Thanks! Ik zal die is gaan volgen, kijken op wat die uitkomt.

Nee?

Ik heb indertijd een 6694 die met WD40 gesmeerd was voor 700 bij een Rolex geaccrediteerd service center in-house bij de AD laten servicen.

Op hoeveel zou het komen dan? Voor 500 eu bovenop de service kan je toch al wat vervangonderdelen kopen lijkt me puur mechanisch. Optisch laten we zo.

Lijkt me tenminste een normale prijs. Heb voor deze met sunburst vlg mij ook nooit zoveel betaald. Best leuke verzamelklok inderdaad

1 like

voor mij is dat aardig in de buurt

Met WD40 is wat anders dan verroest. Zou me niet verbazen als ze gewoon nieuw uurwerk adviseren.

Iijkt mij geen slechte zaak, als er geen aders in het gras zittten natuurlijk

http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/herenhorloge/omega-speedmaster-professional-299547909.html

Heb ik normaal gezien een deal voor :wink:

Natuurlijk: Dries die lekker in het Engels adverteert. Zou goed oplettenā€¦

Ik heb goede respons van hem gehad, maar ik vond het bottom line te veel geld voor een speedy met wat gebruikssporen en zonder de bracelet.

Jammer want ik ben zeker in de markt voor een mooie Speedy.

Ik denk niet dat 1800 teveel geld is voor een head only Speedmaster op het moment, ik heb al tijden geen Speedmaster meer gezien onder de 2k

1 like

En heb je de GMT gekocht?!

ben eigenlijk ook benieuwd.

Ben nog altijd wachtende op extra fotoā€™s. Meneer doet wat raar.

Niet al te best Cody! :wink:

Glenn

Die speedy hierboven ook al door mijn neus zien geboord worden in mijn eigen stad. Nee geen topweek :wink:

Persoon zei tegen mij dat hij er uiteindelijk 2200 voor wou.

Voor de Speedy of de GMT?

Speedy

Gekke man. Ik had een deal voor 1750. Ging hem in de avond ophalen. Vraag ik nog eens bevestiging voor het adres. Nada. Krijg ik de dag erop een berichtje (in het nederlands na constant engels) dat hij aan iemand anders verkocht isā€¦

Een deal is geen deal meer tegenwoordig denk ik.