Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Scherpe prijs, cool horloge.

@Eddy_C: 2x waar :slight_smile:

Je hebt ook nog model met naam COMPUR volgens mij, mijn vader heeft er een waar volgens mij dat op staat.

Da’s een oudere benaming voor Uni-Compax.

Overzichtje (van toen Compur al Uni-Compax was)

1 like

Die UG van marktplaats wil hem voor €1250,- sowieso weg doen, kreeg ik als antwoord. Is dat een nette prijs?

Dan kun je vast nog iets lager gaan. Blijkbaar weinig animo.

Er is er hier op het forum onlangs een verkocht voor €800 of iets lager en na wat uppen.

Dit was wel 5 mm kleiner, Marc.

Groet, Glenn

Ah, okay, ik zit momenteel in Frankrijk met een klein telefoonschermpje dus dat heb ik even gemist :thumbsup:

5 likes

Plaat van dat ding is matig en 1250E vind ik aan de prijs.

Die man heeft sowieso veel dubieuze horloges…heb er aantal in het echt bekeken en klopte weinig van.

Hij doet alsof hij er niet zoveel verstand van heeft en je het zelf maar moet bekijken, maar ondertussen weet hij donders goed wat hij heeft liggen. Wel aardige man maar dus beetje oppassen.

Dat gevoel had ik al. Heeft de afgelopen maanden aardig wat op MP gezet

Tis goud wat er blinkt :grin:
http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1077446026-rolex-day-date-president-met-briljant-lunette-type-18238.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&previousPage=VIP

@Mark020 + @Magni80 thanks for the comments… Heb besloten er zelf niks mee te doen. Was wel nieuwsgierig voor hoeveel deze meneer hem zou willen verkopen dus vandaar dat ik het even had gevraagd… Ik wacht zelf liever op een mooier exemplaar UG! :smiley:

Heb je ook gekeken bij de overige advertenties? Wil je nog 5 centjes hebben?

1 like

Wat voor een UG zoek je?

ben er nog niet over uit welke precies, vind dat ze veel mooie klokkies hebben UG!! :wink: heb je nog iets in de aanbieding?

Ik zelf heb niets in de aanbieding. Tijdens het speuren op internet kwam ik dit tegen:

Een mooi simpel ogend horloge. Maar ik ging ervan uit dat je een compax-uitvoering zoekt, vandaar even de vraag.

Die Longines ziet er toch niet verkeerd uit?

Klopt, doelde op de zak met 1709 x 5 cent