Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Graag gedaan, sta altijd voor je klaar :kissing_heart::wink:

1 like

Voor mensen met een iets kleiner horlogebudget, en toch de wens een mooie vintage van een gerenommeerd merk te kopen:

http://www.ebay.nl/itm/GENTS-VINTAGE-GOLD-CAPPED-CAL-420-OMEGA-WRIST-WATCH-STAR-CASED-/381741898123?hash=item58e197198b:g:qXAAAOSwRGlXqHGN

Als het een automatic was nam ik het.

sorry, niet gezien , ik ben met wat andere dingen bezig (bootje kopen in Lissabon)

Maar Tom bied idd wel erg hoog, zijn vraagprijzen als hij wat verkoopt zijn navenant hoog

Nee joh, den Ollanders zijn gewoon krenterig :wink:

2 likes

Hij heeft hem ook alweer te koop gezet. Biedingen vanaf 6500…

Dus gekocht voor 5.5

Hoger, eerder 6

Kleine marge dan toch. Soit ik oordeel niet over iemand zijn verkoopstactieken. Als hij ze verkocht krijgt power to him. Maar heb nu al een aantal keer gehad dat ik geen marge kan nemen en hij vlot 500eu boven me bied. How he does it blijft me een raadsel.

Nou ja, als je 500 euro kan pakken of misschien nog wel wat meer door een horloge te kopen, een paar foto’s te maken en vervolgens door te sturen, lijkt me toch een prima marge.

Ik zie hem niet, waar heeft hij hem staan dan?

http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=55687

1 like

Ja man die band zat r ook bij :sweat_smile:

Dank je!

Ik zie dat er een stalen band zonder endlinks bij zit, dit stond volgens mij niet in de oorspronkelijke advertentie maar zo’n band alleen doet al 500 à 700.

Wel rekening houden met t feit dat losse passende endlinks nog schaarser zijn dan het klokje zelf; onvindbaar dus.

1 like

Wellicht had ie die endlinks zelf nodig voor een andere band?

500 op 6000 bwaa.

500 euro is 500 euro. Ik zou er geen nee tegen zeggen.

Sowieso maar ongeserviced. Je weet nooit. En op zo een horloge kan je snel over budget gaan.

Denk dat de marktwaarde gewoon lager ligt maar soit. Like I said. All the power to him

Oh dat is wat anders. Ik vind zn vraagprijs hoog en ik vraag me ook af of ie hem kwijt raakt voor die prijs.

Ik schat in van wel. Staat is exceptioneel te noemen. Gaat volgens mij in een heartbeat weg zijn.

1 like