Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Als je dit soort van risico neemt en 6k ‘vastzet’, dan mag de marge mijn inziens inderdaad wel hoger zijn dan 500 euro, maar je kan jezelf natuurlijk niet compleet de markt uit prijzen…

Dit horloge heeft gewoon een erg aantrekkelijke combinatie van erg mooi chrono uurwerk, merk met geschiedenis, leuke looks en mooie duikcapaciteiten. Een beetje ‘alles in één klokje’ -gevoel. Zeldzaam ook, en dat komt dan boven water in Gistel :smiley:

1 like

“above 6500” dus erboven :grin:

Zoveel interesse in mijn persoon, ik voel me bijna vereerd :blush:.
Om te beginnen bij de Zenith, ik had al telefonisch contact met de verkopers voor dat het horloge hier werd gepost. De prijs die ik betaald heb is de prijs die toen afgesproken was. Dit was niet 6000 euro in ieder geval.
Ik ben benieuwd over welke horloges het allemaal gaat @Ghentwatch. Ik vind niet dat ik veel slechte deals gedaan heb de laatste 2 jaar :smile:.
@ReneJK ik verkoop 70% van mijn horloges aan handelaars dus mijn prijzen vallen wel mee denk ik.

4 likes

Zoals gezegd, helemaal geen commentaar op u. Maar jij bied hoger dan ik ooit zou doen op veel horloges. Dus ofwel heb jij betere contacten (perfect mogelijk) of hanteert een kleinere marge dan ik :wink: Ik neem niet veel risico.

De 6K ging over het feit dat El Penumbra en Septen toch ook hoge biedingen deden. Anyways hopen op een goede verkoop.

Hoe meer goede horloges we kopen verkopen in de Be/NL hoe bekender we worden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik denk inderdaad dat reputatie en netwerk steeds belangrijker worden en dus meer en meer bepalen wát je kunt kopen en voor hoeveel geld je kunt verkopen. Blijkbaar wilde niemand het horloge graag genoeg voor de eigen collectie. Nu gaat hij straks via een handelaar voor een premium prijs weg, waardoor de onontdekte exemplaren weer in inkoopprijs gaan stijgen.

Als je zoiets tegenkomt en je wilt het voor jezelf, dan moet je gewoon diep gaan. Wil je voor de handel, dan moet je hopen dat de liefhebbers gierig of bang zijn.

Gelukkig heb ik geen tijd om te handelen.

2 likes

Ik wou 'm wel degelijk voor mezelf, en vond 4,5 tot 5k ‘diep’ genoeg :slight_smile:

1 like

Blijkbaar niet diep genoeg dus. Volgende keer zéker niet diep genoeg.

Met de weelde aan info online zijn de echte topdeals alleen nog te krijgen door details. ‘hey leuk heb een speedmaster is zo te zien 2k waard, maar is wel een pre-pro waar de gemiddelde zoeker niet op let bv.’ of door onwetendheid.

1 like

Kennis is macht :thumbsup:

2 likes

een JLC projectje…:joy:
http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/antieke-sieraden/m1081623578-jaeger-le-coultre-onderdelen-radartjes-schroefjes.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr&pos=6

Ik weet niet of dit een goede deal blijft, maar de prijs is nu nog laag:

https://www.ebay.nl/itm/162177433853

Tissot chrono

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-antiek/m1081496909-tissot-pr-516-chronograaf.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr&pos=30

Je vind ze zelf zo ogenschijnlijk makkelijk, zoek je een nieuwe uitdaging om te bieden tegen HFers? :grinning:

1 like

Hahaha, nee hoor.

Ik liep hier gisteravond toevallig tegenaan en omdat ik er zelf al een heb leek het me wel zo netjes om deze te delen.

Sniper set.

1 like

Zou je die niet even weg kunnen halen? Lijkt me niet nodig om hier ebay veilingen te gaan delen die nog lopen. Laat mensen zelf maar zoeken op ebay naar dit soort horloges, kost mij ook tijd.

1 like

Tjonge…

Het spijt me, maar dat gaat niet meer.

Daarnaast zie ik anderen ook eBay veilingen delen en dit topic heet toch ‘Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!’?

7 likes

Dit is het horlogedeal topic, er is nog helemaal niet bekend of dit een deal wordt toch?

Het wordt nu sowieso geen deal meer. Maar goed, het zal wel.

Het is een keuze. Wil je liever dat @XXoF het hier post of via Facebook of Whatsapp deelt met een select groepje vriendjes (los van of hij dat zou doen)?

1 like