Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Via ebay veilingen heb je nooit een deal hoor, gewoon de marktwaarde.
Straks gebruikt iedereen die afgelopen veiling om de marktwaarde te bepalen namelijk :wink:

Het lijkt me fijn als hier geen lopende veilingen gepost worden, daar is dit topic niet voor lijkt me.

Nu moet de koper straks een aantal honderd euro extra betalen omdat iemand hier, die het horloge zelf niet gaat kopen, het even deelde. Wat is daar het nut van?

Overigens niet lullig bedoelt naar XXoF, er zijn meer mensen die lopende veilingen delen. Maar deel dan ook een lopende veiling van een horloge waar je zelf op gaat bieden of zo.

Met 10 biedingen zitten er al genoeg mensen op om een marktconforme prijs te halen. Gewoon snipen op je maximale prijs + 100€ (om spijt te voorkomen wanneer hij voor 5€ dan je max weggaat).

precies dat

Hoe meer bieders, hoe meer je de kans hebt dat de prijs zelfs over de marktconforme prijs heengaat. Maar goed, het zal wel aan mij liggen. Slecht geslapen.

Elke keer wanneer ik mijn Yachtingraf ergens laat zijn krijg ik PBs of het horloge evt. te koop is.

Dat is hij dus niet vandaar dat, toen ik deze zag, ik dacht dat ik de mede liefhebbers hier een plezier zou doen.

Maar goed daar is volgens jou dit topic dus niet voor bedoeld.De volgende keer zal ik er dan zelf maar een apart topic voor maken :thumbsup:

3 likes

Tof, ik zal je in ieder geval nooit meer een berichtje sturen als ik ergens een leuke deal voor je zie. Doei

Inderdaad slecht geslapen zie ik :thumbsdown:

6 likes

Jongens laat ons geen dingen zeggen waar we spijt van krijgen achteraf.
Ik begrijp dat het soms pijnlijk is om een leuke deal hier gedeeld te zien, maar onthou dat je voor een leuke deal nooit alleen bent :wink:

Gewoon open en bloot op ebay in veilingvorm en met alle correcte zoektermen, sowieso marktwaarde hoor!

1 like

Heel vaag ineens :pensive: je kijkt hier waarschijnlijk dagelijks naar dit topic! Nu ineens flink van leer trekken omdat je een klokje voorbij ziet komen waar je zelf in geïnteresseerd bent :unamused:

In mijn ogen is dit topic tweeledig: gesloten deal delen en een nog niet gesloten deal delen zodat andere hiermee iets kunnen.

1 like

Ben je nou aan het stampvoeten en met deuren aan het slaan omdat iemand een advertentie online plaatst?! Het zijn maar horloges hoor.

7 likes

Gewoon lopende veilingen blijven delen

3 likes

^^dit dus. Wat een onzinverhaal

Het is ieder zijn goed recht om te plaatsen wat ze willen maar ik vind het ook een irritant topic, laat mensen lekker zelf zoekwerk verrichten. Een andere mening hebben dan anderen is ook een recht dus waarom mag hij niet vinden wat hij wilt.

1 like

Leuk die forumspirit :rolling_eyes:

2 likes

Niet stiekem toch meelezen dan hè…

3 likes

Echt he, ik vind je wel lief hoor XXoF

1 like

Deel gerust deals en veilingen waar ik niet in in geïnteresseerd ben maar als je er een post waar ik wel in geïnteresseerd ben dan zijn jullie allemaal stoute mensen. Want mijn mening is vaststaand het baken van verlichting in dit topic lol man. Sorry ze maar het lef hebben om te vragen dat te verwijderen, voor de rest ben je wel cva maar nu sla je de bal toch echt volledig mis ze gasten.

Jaloezie much? Beetje salty omdat iemand je aanbieding te grabbel zet. Lekker.

Iemand chips?

3 likes

Jongens willen jullie alsjeblieft stoppen met de site eby.com te noemen. Ik koop wel eens iets op die niet nader te noemen site. En ik wil niet dat ik dadelijk meer moet gaan betalen.

2 likes

Misschien moet ik doe ook maar eens in de gaten gaan houden. Goeie site dus?

2 likes