Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

ja ondertussen niet meer dus… :persevere:

1 like

Ik begrijp het wel. Ik zit op dit forum: http://www.thewatchsite.com/

Daar is het verboden links te laten zien naar lopende veilingen. Als ik daar een leuke link zou laten zien dan heb ik gelijk bijna 30.000 andere Seiko gekken met soms heel diepe zakken die ook even kijken of het wat voor ze is.
Als je nou een veiling ziet die er verdacht uit ziet, of een hele goede fake bijvoorbeeld dan is het m.i. een ander verhaal, waarschuwen mag m.i. altijd.

1 like

Ik vind dat dat nog altijd de keuze moet zijn van de poster om hem te posten of niet. Ik post hier alleen dingen waar ik zelf niet op bied. Maar ga niet wenen als iemand een horloge post wat ik al had gespot en tracht te kopen.

1 like

Ik vind het geen probleem dat hier dingen gepost worden, ik leer er vooral erg veel van.
En de echte deals zijn toch al gemaakt voordat de link hier op het forum staat, dat zie je wel bij bijv. de Zenith.
Zelf zoeken is nog steeds het belangrijkste denk ik, dit topic vind ik vooral leerzaam.

Posten jullie de volgende keer dan ook veilingen waar jullie zelf op bieden als het toch allemaal niet uitmaakt. Maar nee, dat doen jullie niet want dan krijg je meer concurrentie en gaat er misschien een ander met het horloge vandoor. Hypocriet.

Ik snap de frustratie wel, ben het met beide kanten eens. Maar ene keer geluk dat iemand iets post en je er profijt van hebt en andere keer wordt jouw deal gepost en ben je je deal kwijt. Maargoed…

Nu weer on topic! Waar blijven die heerlijke vintage duikertjes en chronograafjes??

1 like

Die chronograafjes daar zit ik ook met smart op te wachten :grin:

2 likes

Okay, vooruit, hier nog een.

Een mooie Yema Daytona met Valjoux 92:

https://www.ebay.nl/itm/262585786169

Enige nadeel is dat de verkoper niet in de EU zit maar desalniettemin een mooie prijs denk ik (en geen veiling :wink:)

1 like

Gaat het lekker, zo met je vingertje te wijzen?

1 like

Gaat prima, bedankt.

Geen middagdutje gedaan? Aan te raden met dit weer én een slapeloze nacht achter de rug!

Ben prima uitgerust momenteel, verandert mijn standpunt verder niet.

Goed voor je. Begrijp je punt, ben het er alleen niet mee eens.

Dat mag. Ik begrijp de andere kant er ook van.

Een mooie Technos Skydiver, maar wel een restauratie project; correcte bezel ontbreekt, een foute relume van de wijzers en de kroon is niet origineel;

1 like

Voor mij geen knutselprojecten (meer). Heb daarvoor teveel andere hobby’s (die hier niet meer genoemd mogen worden) :wink:. Vooralsnog voor de knutselaar een koopje.

Oh, wacht. Reserve price. Zal dus toch wel een goudzoeker zijn. Maar misschien zoekt hij goud náást zijn horlogehobby. We zullen het nooit weten…

baco en sosa?

2 likes

Nog een Yachtingraf, maar deze keer geen deal maar de volle mep :pensive:

http://www.chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=55792

1 like

Serieuze mep :astonished:

Aan de prijs, maar blijft een prachtig horloge, waarvan we binnen enige tijd zullen schrijven: hadden we maar …
Trouwens, bedankt om de deal met mijn Albanese friend op de helling te zetten door de link op the bay hier te delen :wink: - LOL

Tja … het delen van deals: de ene keer haal je er voordeel uit, de volgende keer gaat Ghentwatch met de horloges lopen. :wink: Sometimes you win, sometimes you … indeed!

Zou zeggen, keep posting!

Grts to you all,

Gianni

1 like