(POLL) Vintage of moderne Invicta's?

Invicta is vandaag de dag een zeer controversieel merk geworden. Voor zijn overname stond het bekend als een Zwitsers merk die voor een lage prijs horloges maakte. Vandaag de dag is het een modemerk geworden die met name bekend staat om zijn grote horloges.

Nu een pol. Wat spreekt jullie het meeste aan betreft ontwerp, soort horloge, etc?

  • Moderne Invicta
  • Vintag Invicta

0 stemmers

Ik mis een optie. :wink:

Edit: dan toch maar op vintage gestemd. :+1:

16 likes

Bestaat al:

Je moet even de zoekfu…

Oh wacht die was ook van jou
:kissing_heart:

22 likes

Als je antwoord geen van beide is geef dit een like.

Nee zonder te dollen, dan maar de vintage.

3 likes

Tussen de belachelijke modellen van Invicta tegenwoordig, zitten wel een paar hele nette, vaak met degelijke Japanse uurwerken. Ik vind daar niks mis mee, maar een oude uit de Zwitserse tijd is natuurlijk ook heel leuk, mits goed onderhouden.

Dit is de mijne, de goedkoopste ècht bronzen herenhorloge, waar andere merken (met hetzelfde uurwerk) pas beginnen met ruim € 300,00, zelfs goedkoper dan Chinese bronzen kloonhorloges…

P.S. op e-Bay zie je diverse belachelijke prijzen, veel gebruikte duurder dan nieuwe…

2 likes

Volgens mij hebben we dit topic/deze vraag al uitgebreid een keer behandeld in een ander topic van jou…:sweat_smile:

1 like

Shots fired haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

Alleen zonder poll

Wie is die boef? Eduardo L?

dit is wel een dieptepunt hoor…

4 likes

Maak ff de poll voledig met “GEEN van beide” :wink:

1 like

Maar die had dan wel weer een alleraardigst uitziende vriendin, toch maar eens op pauper2day kijken of ik mijn leven voor 8 tientjes ook zo een oppepper kan geven :thinking:

1 like

Deze Seahunter III in staal is echt een klassieker in wording: de prijzen stijgen met de dag.
Ik stem dus voor nieuw.

4 likes

Zie je nou wel. Smaak is gewoon te koop hoor. :+1:

3 likes

Het gaat nog niet helemaal lekker…

4 likes

Ik denk dat dit grotendeels wordt ingegeven door het aantal topics dat @Chillekasper opent over Invicta. Met als klapper natuurlijk dit topic dat zelfs een kopie is van een ander topic van hem. Dan ben je het een beetje kwijt hoor…

Verder niks mis met Invicta. Ieder z’n ding. Zijn oude Invicta’s zijn erg leuk.

1 like

Deze is best tof, en goed draagbaar met 50 mm.

5 likes

Inderdaad een topper, zeker met die slicks eronder, of zijn het winderbanden?

4 likes

Optisch ziet het er wel ok uit maar volgens mij zeer basis uurwerken en enkel een stainless steel back. Als ik mij niet vergis heb ik bij TS wel eens een Junghans voorbij zien komen, dat is dan meer naar mijn smaak.

Hoe ik zo Invicta fanaat ben geworden? Heb geen idee.

1 like