Vintage omega kopen

Beste Liefhebbers,

Ik ben en beginner op het gebied van vintage horloges maar zou nu toch graag een vintage Omega aanschaffen, ik heb er een paar bij vrienden en collega’s gezien en ben verliefd geworden.

maar nu de vraag!
Weet iemand een betrouwbare dealer of heb jij misschien nog een schatkist waar ik in mag komen shoppen?

Mijn budget is tussen de 300 en 600 euro en ik zou graag een willen in goede staat.
Automaat en een diameter van 35 t/m 40.
Persoonlijk ben ik niet fan van patina op de wijzerplaat

Alvast bedankt en nog een fijne avond!

Groet,

Framboos

Waar ben je naar op zoek en/of wat past er bij je? Goud(/verguld), staal, dresser, duiker? Klassiek of meer funky seventies stijl? Het bestaat allemaal.

Boven budget maar interessant te lezen;

1 like

Het liefst gewoon een staal model met een meer klassieke uitstraling.

Zoiets zal ik te denken.

Groet,

Framboos

1 like

Kijk eens op www.scorpione.nl uit Maastricht. Betrouwbare vintage horloges met veel Omega er tussen. Meeste aanbod zal wel boven je budget liggen. Prijzen zijn de afgelopen jaren gigantisch gestegen. Succes.

1 like

Dat is een wel erg duur adres. Ik zou gelet op het beschikbare budget ook gewoon op Marktplaats blijven vlooien. Daar komen nog altijd 'tig Genèves, Seamasters (De Ville) en De Villes langs die binnen je budget vallen. Wat heb ik daar al vaak een goeie deal kunnen sluiten, afgelopen zondag nog. Maar ik ben het eens met OmegaC: de prijzen zijn behoorlijk gestegen. Bovendien moet je er rekening mee houden dat je in veel gevallen allereerst de verkoper koopt en dan pas het horloge. Een beetje beslagen ten ijs komen is een basisvoorwaarde.

Op het forum komen de laatste tijd ook geregeld betaalbare vintage Omega’s voorbij. Vorige week nog een mooie stalen Seamaster in prachtige staat, maar die was dan ook snel weg. Alle reden dus om elke dag even te komen grasduinen. :grin: