Vintage Relumen; Wie is een goede in Europa?

Heb al een hele tijd een Excelsior Park 4 met zwarte plaat in staal die na een weekje ineens besliste dat de chrono niet meer moest werken. Nu is het radium van de wijzerplaat helemaal verkleurd maar zitten er ontiegelijk afstekende wijzers met witte lume op.

Wie kan deze een onderhoudje geven en de wijzers van een licht matchende niet lichtgevende patina voorzien?

Het liefst uiteraard daar het toch om een iets duurder horloge gaat een professioneel horlogemaker met kennis van zaken van Excelsior Park.

Waardeloos zonder foto’s natuurlijk

4 likes

Dat is een mooie, zou dit ook niet toevertrouwen aan de eerste de beste …

Wauw die is mooi! Weet je welk binnenwerk er in zit?

Ik gok een Excelsior Park :wink:

Hebben zij ook geen zenith calibers gebruikt?

Edit: zenith heeft nog Excelsior calibers gebruikt als basis. Mijn fout :wink:

Die is fraai! Eens met @hendrik.
Kan je helaas niet helpen, maar ben erg benieuwd of zich iemand meldt of een aanbeveling heeft.

Een Excelsior Park 4 inderdaad

zoals hier;

http://s1287.photobucket.com/user/rainbowfix/media/rps20140830_165738_zpsf4e64470.jpg.html

4 likes

Wesselink & Vreeker kunnen dit erg goed in mijn ervaring. Juiste kleur hadden ze bij mijn Hamilton gedaan, je zag er niks meer van. Heb er momenteel nog een ander horloge liggen waarvan de minutenwijzer gevuld moet worden. Zal wat foto’s maken als die terug is.

1 like

Mooi klokje :heart_eyes: en ik zou het aan de http://www.klokken-ubels.nl/ Jan Ubels toevertrouwen :wrench: :hammer::thumbsup: Zijn werk kan je ook in de Watching zien :blush:
Groeten Iwan :motorcycle:

Richard Askham.

1 like

Ik moest ook aan Richard denken.

Ik hoor al heel lang goede verhalen over Richard Askham en lees regelmatig met plezier restauratieverslagen op zijn site, maar;

dat heen en weer sturen naar de UK brengt toch wel wat meer kosten (en risico) met zich mee tov adressen in Nederland?

Ik stuur ongeacht op hoor. Vanuit Belgie is het soms minder ver naar de UK dan naar Nederland.

1 like