Vintage1982 ๐Ÿ‘

Volgens mij woont Melvin in een postkantoor, want een halfuur nadat ik geld naar hem had overgemaakt, kreeg ik al een track en tracecode. Daar ging trouwens heel prettig contact aan vooraf, en het horloge is precies zoals beschreven. Kortom: een echte aanrader. (tu)

vorige week een klokje gekocht van Melvin. Vlotte communicatie en snelle afhandeling. Alles was perfect ingepakt (tu):~

Van de week een mooi klokje gekocht bij Melvin.
Super afhandeling en snelle verzending. Fijn om van te kopen.

Vlotte communicatie en snelle betaling! Net zoals de anderen hierboven concluderen: een aanrader (tu)

Ook als koper een prima gast , snel en conform afspraak , thnx !

Een dik compliment voor Vintage1982 als verkoper (tu)

Naast het feit dat de correspondentie tijdens de koop prettig liep, was hij ook bereikbaar toen het even wat minder ging tijdens de verzending (met dank aan de heren van de post), dat siert een forumlid :~

Bedankt :)-D

Ook van mij een groot compliment voor Vintage1982
Er gaat volgens mij geen klokje de deur uit zonder dat hij zeker weet dat hij perfect werkt.
Plus het is een man die ook nog eens iets over heeft voor de mede mens ( Melvin je weet wel wat ik bedoel).

Dus zeker een aanrader en, ik kijk uit naar de volgende koop.

Met vriendelijke Groet Omegas.

Tweede deal met Melvin verliep net zo plezierig en vlot als de eerste. (tu)

Ik heb een bericht naar een nieuwe topic verplaatst: Vintage1982

Horloge gekocht van Melvin, snelle en goede communicatie en verzending :thumbsup:

Niks gekocht van Melvin maar wel advies gekregen over aanschaf Vintage Omega. Duidelijk verhaal, ik was er blij mee. Volgens mij heeft hij erg veel kennis van de materie.

Wat ben ik blij hem te kennen :slight_smile: Vlot in omgang, duidelijk, behulpzaam!! Een aanrader!!

Via Catawiki een horloge overgenomen van vintage1982, snel verzonden, degelijk verpakt en voldoet keurig aan de beschrijving. Ook naderhand nog prima contact gehad over het horloge :+1:

Ook een mooi horloge ontvangen van Melvin.
Heel net contact en zeer duidelijke en eerlijke omschrijving.
Een man met enorm veel kennis.
Snelle verzending en goed ingepakt.
Kortom TOPPER! :thumbsup:

Ook een prima koper.

Super verkoper, snelle comminucatie, mailtje bij ontvangen van betaling en Track&trace bij verzending. Helemaal top!:grinning::+1:

Wederom een mooie deal gemaakt met Melvin.
Zeer snelle communicatie.
Zeer goed verpakt.
En horloge precies als omschreven.
Zo moet het :+1:

Aanrader!

Leuke deal gemaakt met Melvin, aanrader dus !

Oh ja? Vertel! :smile:

Jan, hoewel ik het zeer waardeer, staat dit topic bij Ervaring met horlogemakers in plaats van (ver)kopers. Ook heb ik daar al een topic dus je hoeft geen nieuwe aan te maken :slight_smile: