Visé beurs

Ik had gezegd dat als ik nieuws kreeg over de datum van de Visé beurs dan zou ik het laten weten… Maar ik weet niet meer aan wie ik het had gezegd.
Dus hier voor iedereen :slight_smile:

11 likes

Ik ga ook even kijken :slight_smile: dit keer maar een hotel in Maastricht ipv in Frans sprekend Visé

1 like

Ja, en te Maastricht zijn er meer echte horloge winkels dan in Visé :wink:
Maar wij hebben de beste frieten :slight_smile:

2 likes

en baanwielrenners, wegwielrenners, voetballers… helaas geen schaatsers en korfballers…

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog iets interessants is opgedoken op de beurs in Visé?

Ik wist het te laat anders was ik waarschijnlijk wel even gegaan.

Was het de moeite?

Zoals altijd is het moeilijk voor mij te antwoorden. Ik kijk de boeken, de werktuigen, probeer te kopen degene die ik wil, en dan pas begin ik de horloge te kijken… Maar het is altijd een leuke ontmoeting om met andere horloge fan te praten. Het is ook bijna de enige horloge beurs in België, dus…


Hier zijn de dingen die ik heb gekocht. Ik denk dat iedereen behalve mij zou teleurgesteld zijn. Maar de Acht cijfer tang zochte ik, dus heel tevreden. Ik zocht ook een cuter holder, maar niet gevonden. En de anderen kleine werktuigen zijn hart welkom. Ik heb ook een boek verkocht die ik twee keer had maar een bergeon 2229 palette setter gemist . En het is bijna vlakkbij mijn huis, dus… tot volgende keer :wink:

1 like