Voor de Seiko duikfanaten

Wow, ik ga m’n Lada hiervoor inruilen

1 like

Zie ik het goed, terug naar de turtle kast? :sunglasses: Geen Pepsi meer…

1 like

Seiko kennende zal dit basisgamma wel snel uitgebreid worden met een oranje en pepsi versie…

Deze doet het voor mij toch iets minder.
Zeker een mooi horloge, maar niet helemaal mijn smaak.

Voor ik uitspraak ga doen over hebben of niet wil ik eerst een paar real-life photo’s zien. Ik vind de wijzerplaat en gekleurde bezels leuk, maar ben nog wat terughoudend door de (turtle?) kast.

Ben wel heeel benieuwd :smile:

Prachtig. De 007 zal qua prijs dan ook wel door het dak gaan op termijn.

1 like

Dit is een hele mooie. Het gerucht gaat dat ie $258 moet gaan kosten. Zal dus waarschijnlijk in lijn liggen met de monsterprijzen.
Zit alleen te wachten op een compleet zwarte bezel.

1 like

Ik. Kan. Niet. Wachten.

Mooimooimooi

Hé hé,

Na heel wat clones , in de zin van b.v. Dagaz en Smiths, komt Seiko nu ook met een soort van vintage/retro uit eigen huis.

Prachtig. 'n Tijdje over zo’n Smiths horloge zitten dubben, en ben nu blij dat het 'm niet geworden is.

Kom maar door.!!

Elf.

Nog een plaatje met drie extra modellen!
Ook met compleet zwarte bezel en een met goud accenten!

4 likes

Ja, daar zijn er niet veel van gemaakt! :wink:

Dit zijn volgens mij hele andere
Modellen. Die van TS zijn nummer 789 en 787. Deze zijn allemaal 773, 775, 777 en 777.

Lijkt me dus een andere serie.

Vind deze ook heel mooi!

Dit zijn de J-versies en die andere zijn de K-versies. Hoop alleen dat de J-versies ook wereldwijd verkocht gaan worden anders zal de prijs behoorlijk hoger liggen ben ik bang.

De J-versies hebben zo te zien ook geen gekleurde minutenwijzers zoals de K-series die wel hebben.

De 775 heeft dan wel weer goudkleurige wijzers. Maar inderdaad geen blauwe of rode minuuthand. Deze passen heel mooi bij mijn twee 6309’s… Moet maar wat geld opzij gaan zetten komende tijd.

Welke versie zal dan als eerste wereldwijd aangeboden worden. De K of de J versie?

Ik vind persoonlijk de compleet zwarte uitvoering het mooiste.

Het gerucht gaat eerst de K-versies.

Die gaat om mijn pols! Zeker de weten :raised_hands:

1 like

Echt super gek dat dit horloge door mijn kop blijft spoken. Zelfs erger dan horloges die 10 keer zo duur zijn.

Ik ben super blij met mijn monster maar vind dit echt helemaal geweldig. Zie het al voor me op mooie nato bandjes.

Heb ik nu het Seiko virus te pakken of…

1 like

Mooi spul! :+1:

Moet nog wel even snel een SKX 009 J op jubilee naar binnen harken voor het zover is.

Hoop wel dat ze bij de opvolger nog steeds de jubilee met FEL mee kunnen leveren.

Groeten,

Noel.