Voor de vintage liefhebber? Omega Speedmaster 105.012-64

Wordt op marktplaats flink op geboden dus wellicht iets voor de vintage liefhebbers hier?

https://www.marktplaats.nl/a/antiek-en-kunst/antiek-klokken/m1158699402-omega-speedmaster-105-012-64-blue-presariol-asymmetric-nasa.html?c=c8f4e03ae2528df01038ea9fdce70644&previousPage=lr&pos=1

Ik zie het tipgeld wel verschijnen :wink:

4 likes

Hij wilt er 15.000 voor :wink:

En verder nogal vaag verhaal

1 like

Hij weet er ook net niet alles van. Ik gok op iemand die Jasper bij Van Onschatbare Waarde heeft gezien en nu denkt te cashen.

1 like

Rare vertaalde tekst, hoor. Erg verdacht. Of een iig een niet-Nederlandse aanbieder.

En wel 15.000 vragen, maar te goedkoop zijn om hem voor die paar euro in de juiste categorie te zetten? Ok, da’s meer een persoonlijke irritatie dan een echte red flag, maar toch.

Wel een waanzinnig blauwe DON.

Wie durft?

1 like

Mooi horloge voor iemand met kennis van zaken.

Ik durf niet, maar ga hem wel volgen…het allereerste wat ik zou vragen aan hem is het verhaal erachter, hoe kom je eraan…geen sluitend verhaal is nogo. Die dingen komen niet uit de lucht vallen.

Iemand die maar “de” horloge blijft schrijven… :angry: Die Edwin en Marco doen ook maar wat zo te zien. :smile:

1 like

Ik ben geen vintage kenner dus ik ga mijn vingers er zeker niet aan branden.

Zag een zwart exemplaar voor veel minder worden aangeboden. Is de blauwe zeldzamer?

Advertentie is inderdaad vaag, geen goeie nederlands en erg summier.

Goedemiddag, kan iemand aangeven of dit horloge nog te koop is en/of wie de aanbieder was?
En heeft iemand de afbeeldingen opgeslagen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Eric