Vóór of achter het polsbot

Ik draag graag OP de polsbobbel!

1 like

Links of rechts van het polsbot (uitgaande van horloge aan linker arn; zo niet, vermelden). Dit lijkt mij een prima definitie om verwarring te voorkomen.

1 like

Even off-topic nieuwsgierigheid: mag ik je vragen waarom je voor deze avatar gekozen hebt?

Groet, Otto

Ik draag hem in m’n oksel. Schuift soms wat af naar m’n elleboog.

Normaal gesproken draag ik hem dus voor het botje, vanaf de elleboog gezien!

6 likes

Komisch dat door het hele topic heen voor en achter anders wordt geïnterpreteerd :joy:
TS bedoelt met ‘voor’ dus richting elleboog.
Ik zou gaan voor hoog of laag dragen.
Als je staat zoals op een anotomischr tekening is hoog richting de elleboog en laag richting de hand.

Ik draag hoog. Als ik laag draag, dus tegen de hand. Dan kan ik Mn pols niet buigen. Doe ik dat wel, trek ik het bandje van het horloge.

3 likes

Voordat ik nog vaker voor nazi-sympathisant aangezien wordt, ga ik mijn avatar nu veranderen.

4 likes

Goed plan. Dankjewel.

3 likes

Ik ben blij dat dit niet over zak-horloges gaat gezien de verwarring die hier nu al is ontstaan…

1 like

Aangezien ik mijn stalen banden graag los draag komt het horloge ook altijd ervoor:

1 like

Vind hem juist strak !!!

Draag hem voor en achter, dus lekker los :grinning::grinning:

Precies! Is de enige manier. Geen verwarring mogelijk.
Richting de elleboog ziet er suf uit en richting de hand draagt ongemakkelijk.
En los. Lekker schuiven over de bobbel!

Bovenstaande is natuurlijk mijn persoonlijke visie. :wink:

1 like

:point_up:
Dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is wil toch niet zeggen dat je je daar maar op moet aanpassen?

Hij heeft hem al veranderd. :wink:

Richting de hand uiteraard. Ik ben geen Frankenstein :rofl:

Draag mijn horloge los om mijn pols, dus geen vaste plek.

Overigens is dat botje de ellepijp (ulna), ter info…

1 like

Dan maar wéér terug veranderen :grinning::grinning::grinning::grinning:

1 like

Ik draag mijn horloges vrij los op de pols. Dus het mag een beetje tegen mijn hand aan hangen.
Echter, bij een groot en zwaar horloge zoals de Oriënt Saturation Diver of de Sun019 vind ik dat niet zo prettig… De Oriënt heeft gelukkig een ratcheting clasp zodat het makkelijk om the fly te verstellen is.
Mijn Steinhart Ocean One mag wel wat los op de pols hangen.
Strak om de pols krijg ik claustrofobisch neigingen, ook als ik dat bij anderen zie…

Horloges met een leren band vind ik fijner richting hand, stalen banden aan de andere kant van de bobbel. Heb vrij smalle polsen dus de bobbel is een flinke knots.

In het kader van de voor en achter discussie. Kan iemand mij uitleggen waarom je ‘voor’ de TV zit en ‘achter’ de computer, terwijl de positie ten opzichte van het apparaat hetzelfde is?

3 likes