Voordat ik post even voorstellen

Welkom. Mooie hond overigens.

Welkom op HF, en veel leesplezier!
Leuke hond trouwens :heart_eyes:

Welkom op dit forum.
Wellicht is het merk Hamilton wat voor u.
Zij maken in de Jazzmaster en Intramatic lijn betaalbare horloges met een bepaalde ‘schwung’

Groet,

Eddy

De Intra Matic lijkt mij idd ook een uitstekende keuze…de 38mm versie wel te verstaan. Ik kan 'm van harte aanbevelen.

1 like

Welkom!

Welkom op HF!

En ik kan deze mening van harte ondersteunen.:+1: :relaxed:

1 like

Allereerst welkom!
Misschien is nomos een merk voor jou?
Het voldoet in ieder geval aan je omschrijving.

Hartelijk welkom! Veel plezier hier.
Mooie fase he, pensionado. Ik vind het in ieder geval geweldig!

Welkom. Weer een iemand uit de omgeving en met een mooie hond. Zelf de eigenaar van een lapinporokoira. Benieuwd naar je huidige horloges en welke kant je interesse opgaat

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Welkom op het forum!

Veel plezier met je zoektocht, ik denk dat een Hamilton intramatic met witte of zwarte plaat een prima keuze is.

Welkom op hf!
Interessante website.
@Jaroen en @mechaniekje: staat op de website

Die SKA713P1 zal iig comfortabel dragen. Dit type bandaanzet maakt dat je maar heel lastig kunt afwisselen met bv een leren band, iets wat wij hier vaak juist op prijs stellen. Kinetic is verder prima, maar voor een behoorlijke levensduur van de batterij minder geschikt om in een uitgebreide rotatie te dragen (veel horloges afwisselen). Heeft iig de wijzerlengte en datumschijfkleur mooi in orde (is niet altijd zo bij Seiko). De crownguards zijn wel een beetje “acquired taste”. Neem vooral de tijd om je in te lezen zou ik zeggen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Zeer goede keuze! Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier gewenst met deze mooie klok! :relaxed: :+1:

1 like

Welkom!
En geniet van dit prachtige forum en die zeer schone Hamilton! :wink:

1 like

Mooi man!

1 like

Welkom en een mooie hond! (ik heb twee Jack Russels)

1 like

Welkom op het forum!

1 like