Voordeligbijdetijd

@Voordeligbijdetijd

Vanmiddag (voor het eerst via het horlogeforum) een mooie ruil/aankoop bij Perry gedaan.
De prachtige Omega Seamaster Olympic edition overgenomen.
Thuis bij Perry afgesproken en hier onder het genot van een fijne kop koffie de deal rond gemaakt en onze voorliefde voor horloges besproken. Perry voornamelijk bekend van de Seiko horloges wist mij hier een hoop over te vertellen.
Fijn gesprek en een mooie deal later met een goed gevoel afscheid genomen.

Zeer prettig zaken doen op deze manier.

1 like

Mag een slotje op, kwam er telaat achter dat er al een topic over deze verkoper was

Hallo,

Ik zal me eerst even voorstellen:
Ik ben John en ik ben sinds 2 weken lid van dit forum
Ik zag dit topic over verkopers me ik wilde mijn goede ervaring met voordeligbijdetijd.nl toch wel even delen
Hij had het horloge (Seiko Sun 043p1) liggen die ik graag wilde hebben en waar ik al een tijdje naar zocht.
Ik kon hem wel via EBay kopen maar ik had hem nog nooit in het echt gezien en dus ook nooit om de pols gehad
Nu ben ik ook niet echt een flipperaar (zoals velen hier🙂) dus wilde gewoon eerst zeker weten dat ik hem ook mooi om de pols vond staan
Nou,ik kan zeggen: na het 1e mailtje tot aan het 1e kopje koffie en de afhandeling ben ik superblij dat ik met hem in zee bent gegaan
Aardige man en neemt zeker de tijd voor je
Woont in Dordrecht en ook nog in een zeer fraai appartement complex op grote hoogte dus het uitzicht was ook nog prachtig
Dus bij deze: iedereen die eventuele twijfels heeft over hem. Stuur gewoon een mailtje en ik hoop dat je dan ook net zo tevreden bent als mij
En om nog even mijn Seiko te showen: hier ook nog een foto😊

1 like

Dag John,

als nieuw forumlid heb je waarschijnlijk alle zoekmogelijkheden nog niet onder de knie, zodat je niet hebt gezien dat over voordeligbijdetijd al een topic is. Overigens, ik heb ook daar mijn Padi met veel plezier gekocht.

2 likes

Oooooooh,sorry😔 Dat had ik nog niet door. Is mijn 1e topic😬 Maar dank je @marijn