Voorstellen en een dilemma(tje...)

Welkom op het forum.

Welkom! En vooral veel lezen hier, daar leer je heel veel van.
Ps: al een leuke verzameling toch?

Welkom!!

Ik heb (nog) geen ervaring met Omega dus daar kan ik je niet mee helpen, maar van Harte Welkom :+1:.

Leuke introductie. Van harte welkom!

Welkom! Mooie dynamic!!

Welkom :grinning:

Niets, maar dan ook niets beats golfjes! :wink:

2 likes

Amen!

1 like

Welkom GBJ, bij Omega is de keuze reuze :stuck_out_tongue: Ik heb gelukkig ooit gekozen voor de zwarte in het (blauwe) Bond tijdperk. Nooit spijt van gehad. Wel heb ik de wijzerplaat laten vervangen door Ć©Ć©n met opgelegde indexen en logo. Succes met kiezen!

Groeten
Rutger

1 like

GBJ: welkom!

Nou ja, ik heb dan tenminste de keuze gemaakt voor welke marketingboys ik uiteindelijk gevallen benā€¦ :joy:

1 like

Leuk om te lezen dat er zoveel verschillende voorkeuren zijn! Ik merk dat ik zelf op dit moment ook iets meer neig naar pre-coaxial ivm de golfjes, letterype bezel en wrs ook een wat vriendelijker prijsstelling. Maar ja, niks is veranderlijker dan een mens! :smiley:

We sparen rustig even door en hij komt, indien binnen, zeker langs hier!

Wat leuk om te lezen hoeveel verschillende voorkeuren er zijn! En bedankt voor het welkom!
Ik merk dat ik nu neig naar de pre-coaxial ivm de golfjes, letterype bezel en een waarschijnlijk iets vriendelijker prijsstelling, maar ja niet is veranderlijker dan de mens! :smile:

We sparen rustig door, en als er eenmaal een keus gemaakt is, komt ie zeker hier langs!

Ik heb dezelfde.

1 van de allermooiste duikers ever. Prachtig

2254.50

Ongekend mooi

1 like

Dat blijf ik een topper vinden en staat op mā€™n wish list!

Hallo Gijsbertjan,

Altijd goed om een arts aan boord te hebben!
Succes met je zoektocht en veel pleziet alhier :thumbsup:

Grt.

Mooie introductie. Dank daarvoor. Veel plezier hier.

Hee leuk, een Omegamatic! Die zie je niet vaak voorbij komen. En de Dynamic chrono is ook een heel charmant horloge. Een leuk, beetje eigenzinnig, paartje. Bijna jammer om een hoop geld uit te geven voor een standaard Bond en/of Moonwatch die iedereen en zā€™n moeder al heeft.