Voorstellen - Fortis liefhebber

Mooie collectie hoor! Welkom op het forum!

welkom op het forum!

hoezo verbaastdt over Seiko ? associatie met Lucardi en Kijkshop ? Ben wel benieuwd

1 like

Welkom en veel plezier hier :+1:

Welkom :grin:

@James_T_Kirk
Kom eens uit je bed man, en doe hier iets aan!!

Welkom en mooi introductie. Prachtige verzameling met leuke accesoires erbij om het geheel compleet te maken.

De enige Fortis die volgens mij nog mist in je verzameling is de Horloge Forum Limited van een aantal jaren geleden!

ben een Beta man :stuck_out_tongue:

1 like

Welkom op HF MrW!
Er zit hier nog ergens een Fortis-fan die ook zo’n handschoen in z’n thuis-display staan heeft.
Ik denk dat het @U_R_a_Bus is, maar niet helemaal zeker.
Mooie collectie en leuk verhaal achter de hobby :thumbsup:

Welkom trouwens, erg mooie binnenkomer inderdaad.

Welkom! Mooie collectie.

Tsja, geen idee…
Misschien de hoge Seikotopicdichtheid… Had dat op één of andere manier anders verwacht…
Hoop nu niet dat we hier óók al een vooroordelenhype gaan krijgen :flushed:
Je moet toegeven dat het veel over Seiko en Rolex gaat.
Kan natuurlijk een fase zijn, maar daarvoor lees ik nog niet lang genoeg mee :grin:
Al moet ik toegeven dat die MM300 modellen wel echt vet zijn… Zie je, 't forum is een eye-opener…

1 like

Thnx Jaap_Wim…
Helaas niet de enige die nog ontbreekt, maar wel een leuke!
Dus als iemand de zijne beschikbaar wil stellen… :stuck_out_tongue_winking_eye:
Of andere goodies over heeft voor mijn verzameling…: PB

1 like

Da’s waar maar dat zijn dan ook de twee merken die de meeste mensen kennen door de naambekendheid. Maar er is meer te beleven hier hoor…
Zoek, en ge zult vinden :wink:

:ok_hand: ben meestal niet zo mainstream…

Marc, welkom op HF! Mooie collectie heb je al!

Welkom!
Mooie collectie! :+1:

Welkom Marc! Mooie collectie met een duidelijk herkenbare lijn. Veel plezier op het forum :slight_smile:

Welkom Marc en mooie verzameling! Leuk om te lezen hoe je bij een merk bent beland.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Get Your point. Valt wel mee qua BMW :wink:… is verregaand gecustomiseerd.
Net lego die jaren '90 BMWs. En zelfs al bijna oldtimer ('93)…
Vind andere motoren vaak (te) klein en priegelig. Vandaar dat ik bij BMW ben uitgekomen. Zie dat ook wel in mijn horlogevoorkeur terug. Tijdloos robuust mag ik wel.
Ben overigens aan op smaak maken begonnen nadat ik 'm wilde inruilen op een GS (kijk, da’s pas mainstream!!). Was blij met het bij te betalen bedrag. Bleek echter de inruil te zijn :rage:

Kan Triumph overigens zeer waarderen. Heb ooit eens op een Trophy 1200 proefgereden. Naar mijn beleving wat te klein…
Op welke een Triumph verplaats jij je?

Saab rij ik wel nog.
GM Saabs vind ik overigens zwaar ondergewaardeerd.