Voorstellen

Na lang rond gekeken te hebben op dit forum wordt het tijd om mijzelf eens voor te stellen. Ik ben Gieorgi,33 jaar en woon in Hengelo ov. Sinds kort ben ik besmet met het horloge virus.Dit is begonnen met een Seiko BFK Pepsi(huidige Horloge).



Mijn grails zijn:
Seiko SBDX017
Seiko SBBN031

nog zo veel meer ‘betaalbare’ horloges waarvan onder andere:
Seiko SKX011j
Seiko Skx009j
Seiko Skx007j

voor mijn gevoel sta ik net aan het begin van mijn ondekkingsreis door de wereld van horloges. Er valt nog genoeg te leren en te beleven en hopelijk kan ik daar hier invulling aan geven!
Bedankt voor het lezen.

Mvg,
Gieorgi

13 likes

Welkom hier! Succes met het najagen van je grails! :+1:

1 like

Namens een andere nieuwkomer hartelijk welkom Gieorgi.

Als Seiko-diver liefhebber ben je hier op zijn plek, ze zijn veel in beeld.

Veel plezier.
Bart.

1 like

Welkom Gieorgi! Zo te zien lijken je grails in ieder geval haalbaar en realistisch. Stel je voor dat je een Daytona Paul Newman had gewild of zo.:wink:

1 like

He welkom!

Leuk om te zien dat je ook een liefhebber bent van duikhorloges.

:facepunch:

1 like

Thnx, ik ben realist :slight_smile: te veel dromen is ook niet goed .

:punch:

Welkom hier!

Mag ik voorstellen om je lijstje wat in te korten? Waarom zou je bijvoorbeeld nog een SKX009 aanschaffen als je al een mooie Pepsi duiker hebt? Zo kun je de SKX007 wegstrepen tegen de MM300 of vice versa, want zwarte duiker met de kroon op vier… en voila:

dan heb je plots de ruimte om de wondere wereld van de Flieger-, Dress- en Field horloges te onderzoeken. :slight_smile: :slight_smile:

Dit forum zit vol met mensen die je er graag op attenderen waar je allemaal je geld aan uit kunt geven, dus dat komt wel goed.

2 likes

Bedankt voor de tip , erg nuttig ! :+1:

1 like

Van harte welkom hier, op het enige échte HF van Nederland! :relaxed:

1 like

Kiek dat eens, nog 'n tukker! Welkom hier.

1 like

Hoi.

1 like

Iedereen bedankt voor het warme Welkom!

Mijn beste,

Leuk!! Weer een enthousiasteling er bij!!
Van harte welkom dan ook binnen de gelederen van dit robuuste HorlogeForum.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom, hier. Veel plezier!
Op dit moment zijn er weer reuze leuke draadjes!

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom die BFK is een lekkere klok. Nu nog een automaat erbij en dan ben je met het virus besmet.

Uitkijken dus.

Ben al besmet helaas :fearful::v:t2:

There is no way back.
Welkom en veel plezier :+1:
Gr.Wander

1 like