Voorstellen

Dit onderwerp “Voorstellen” lezende, realiseer ik me dat ik me vorige week wel heb aangemeld, maar dat ik me nog niet heb voorgesteld:

Al jong was ik liefhebber van uurwerken en dat kwam door een heel onbekend boek van Jules Verne: “De klokkenmaker van Geneve” (de titel kan variëren omdat ik niet weet of het in Nederlands is uitgegeven).

Zelfs heb ik als plusminus 16-jarige nog geprobeerd om horlogemaker (of opticiën) te worden nadat ik de opleiding fijnmetaal/instrumentmaker had voltooid.
Uiteindelijk werd ik musicus😄.

Voor ik op 13 april jl. mijn Tissot (een van de minst dure modellen) kocht, had ik me al georiënteerd op internet en ben ik (vanzelfsprekend) ook hier op HF beland.

M’n favoriete horloge was altijd de Speedmaster, maar ik ben nu ook blij met m’n bescheiden, maar verfijnde Tissot Classic Dream, dus droom ik verder!

Het is leuk om hier te lezen en jullie zien het wel als ik hier iets (zinvols😄) te melden heb.

Hans

1 like

Oale topichijacker onniedah :smirk:

@pieterveraart foto’s van je huidige horloges zien we ook graag, we zijn gek op plaatjes hier :nerd:!

1 like

Welkom! En veel plezier hier!!

1 like

Welkom Pieter !
Veel plezier op weg naar de Breitling…

Mooi is dat.

Ik ben hier gekomen omdat ik 'n Breitling te koop heb. (orienteren hoe- of wat etc.)
Die Breitling is niet van mij, maar het heeft er bij mij wel toe geleid dat ik ondertussen 3 horloges rijker ben…

De afwerking van een Breitling is echt om door een ringetje te halen. Het is dat 'ie voor mij te groot is om zelf te kopen, maar het heeft voor mij wel de zoektocht naar een 42mm Superocean Heritage Breitling geopend. Dat voelt nu als een soort ultiem doel om straks zelf om de pols te hebben. (op een milanese/mesh uiteraard) Ik ben band dat die dag sneller gaat komen dan mijn vrouw dacht… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Succes op het forum! :slight_smile:

Pieter, welkom op ons forum.
Groet. Richard.

Bedankt voor het hartelijke welkom op dit voorstel topic. Nu ben ik op zoek naar tips die mijn keuze voor de aankoop van een Avenger makkelijker kunnen maken. Ik denk dan aan betrouwbare dealertips, reele prijzen en full set ja of nee.Ik kom meerdere aanbiedingen tegen van dealers, maar met uiteenlopende prijzen. Ook de mogelijkheid voor onderhandelen over de prijzen verschillen van aanbieder tot aanbieder. Omdat ik nieuw ben op deze markt zit ik dus met een paar twijfels.